וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה שוב נדחה

עודכן לאחרונה: 1.10.2024 / 15:16

בעקבות השינוי של הוראות פיקוד העורף שאוסרות התקהלויות גם בירושלים ומונעות מהקהל להגיע לאצטדיון טדי, המנהלת הודיעה שמשחק ההשלמה המסקרן לא יתקיים הערב. טרם נמסר תאריך חלופי

תיקתקנו, 1.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

המשחק בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים שאמור היה לתקיים הערב (שני) באצטדיון טדי נדחה. טרם נמסר התאריך למועד החדש לקיומו. המנהלת ביקשה אישור מיוחד מפיקוד העורף למתווה של 210 אנשים בטדי אבל פיקוד העורף סירב בצורה מוחלטת.

אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
העיקר הבריאות, אוהדי הכדורגל יחכו/קובי אליהו

כידוע, פיקוד העורף שינה היום את ההנחיות שלו בנוגע להתקהלויות, וכולל גם את ירושלים. על פי ההנחיות החדשות, ניתן לקיים אירועים בהגבלה של עד 30 אנשים בשטח פתוח ועד 300 אנשים במבנה. המדיניות בתוקף החל מהיום בשעה 14:00 ועד ליום שבת בשעה 20:00.

המשמעות היא שלא ניתן לקיים את המשחק לעיני קהל, והמנהלת הודיעה כי המשחק לא יתקיים.

כזכור, המשחק (שאמור היה להתקיים בחיפה) כבר הועבר להיום אחרי ההגבלות על הצפון ואחרי שהקבוצות החליפו ביתיות. "הודעה בדבר מועד חלופי תמסר בהמשך", נמסר מהמנהלת.

מבית"ר נמסר: "אוהדים יקרים, רצינו מאוד לארח אתכם בטדי הערב למשחק כדורגל אדיר נגד מכבי חיפה. לצערנו התרגלנו כי המצב במדינה לא תמיד מאפשר לנו לתכנן תוכניות ועקב שינוי ההנחיות המשחק נדחה ולא יתקיים הערב. רוכשי הכרטיסים יכולים לבחור בזיכוי מלא או בשמירת הכרטיס למועד החדש של המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully