וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פרימור עזב את הפועל באר שבע, ומונה למנכ"ל הפועל תל אביב

עודכן לאחרונה: 1.10.2024 / 14:20

מי שהיה מנכ"ל הפועל באר שבע שלוש שנים וחצי הודיע שעוזב "כדי להיות קרוב למשפחתו", ועבר לאדומים מתל אביב. ספרא: "שמח מאוד שהוא מצטרף"

תיקתקנו, 1.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

הפועל באר שבע הודיעה היום (שלישי) כי מנכ"ל המועדון גיא פרימור ביקש לסיים את תפקידו לאחר כשלוש וחצי שנים בתפקיד, ומיד לאחר מכן הפועל תל אביב הודיעה שהוא מונה למנכ"ל החדש של המועדון יחל את עבודתו בשבועות הקרובים.

הבעלים, מר אדמונד ספרא: "אני שמח מאוד שגיא מצטרף אלינו, ניהלנו תהליך ארוך ומקצועי לאיתור האדם הנכון למימוש החזון שלנו בהפועל תל אביב - ואני מאמין שגיא הוא האיש הנכון להוביל אותנו למקומות אליהם אנחנו שואפים להגיע. אני סומך על גיא ומאחל לו בהצלחה בתפקיד. בהזדמנות זו אני רוצה לאחל שנה טובה לאוהדי הפועל תל אביב היקרים, לחזרתם המהירה של החטופים לביתם ולימים שקטים יותר לעם ישראל"

גיא פרימור מנכ"ל הפועל באר שבע. לירון מולדובן
גיא פרימור מנכ"ל הפועל באר שבע/לירון מולדובן

בהודעה של באר שבע נכתב: "פרימור החל את תפקידו בחודש מאי 2020 ובמהלך כהונתו הוביל את המועדון במספר פרויקטים שחיזקו את היחסים בין המועדון לקהל. בין היתר, הוביל גיא את הקמת האפליקציה החדשה של המועדון ובתוכו המעבר למנוי דיגיטלי עבור כניסה למשחקי בית, מעבר לאתר סחר דיגיטלי חדש, חנות אוהדים, מתחם "Fun4Fan" ובו דוכני אוכל, שתייה ופעילויות לפני משחקי בית ועוד.

"בשדרה המקצועית, בתקופתו של גיא זכה המועדון בגביע המדינה לעונת 2021/2022 והעפיל לשלב הבתים של הקונפרנס ליג, כל זאת תחת ניהולו ופיקוחו על כלל התהליכים והמהלכים שנדרשים לקיום משחקים בשלב בתים של מפעל אירופאי".

פרימור כתב: "אני נפרד ממקום שהיה בשנים האחרונות כל חיי. מקום בו עברתי תקופה מדהימה, מאתגרת, מקום לו נתתי את כל ליבי כדי לראות את הצלחתו. מהרגע הראשון היה לי חיבור שקשה להסביר לקהל, למועדון ולכל חלק בעיר. יחד חווינו רגעי שיא ונצחונות שישארו איתי לעד, לצד אכזבות והפסדים כואבים, שהם מנת חלקו של כל מי שחי את עולם הכדורגל המטורף שלנו. השנה האחרונה הייתה מאתגרת במיוחד. נפלה בחלקי הזכות להיות חלק מהדרום בתקופה הכי קשה בתולדותינו. זכיתי להוביל עם צוות מדהים של אנשים מסורים פעילויות רבות שמשקפות ערבות הדדית, את עם ישראל היפה ובעיקר את הכוח של הכדורגל, שהוא הרבה יותר מזה.

במקביל, עבדנו קשה הקיץ כדי שתהיה קבוצה חזקה מאוד. אני מאוד מאמין בה, חושב שאפשר להגשים איתה חלומות ואמשיך לייחל לכך גם מהצד. לא הייתי מחליף את השנים שלי במועדון בשום דבר אחר. זה פרק במסע שלי ושל משפחתי, פרק ייחודי שאני שמח שכתבתי עם אנשים שילוו אותי עוד שנים רבות.

כמו רבים מאיתנו, השנה האחרונה גרמה גם לי לתובנות אישיות ומחשבות, כשגם הקושי בנסיעות הרבות והמרחק מהמשפחה נתנו את אותותיהם. אני חושב שזה זמן טוב להיות קרוב וזמין יותר לביתי ולמשפחתי ולשלב זאת עם אתגר חדש. המשפחה הנוספת שלי, עובדי המועדון והקהל יישארו חלק מליבי לנצח. רחוק מהעין - אבל לחלוטין לא רחוק מהלב.

זו הזדמנות עבורי לומר את שאני אומר לא פעם, אך עכשיו בריש גלי: תודה לכל עובדי המועדון המדהימים, שעובדים לילות כימים למען הצלחת המועדון, כל אחד בתחומו. תודה גדולה לאלונה, שהעניקה לי את הזכות להיות חלק ולהוביל את הדבר הנפלא הזה שנקרא הפועל באר שבע, אני אוהב אותה ואין לי ספק שנישאר חברים טובים".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

נשיאת המועדון, אלונה ברקת: "גיא היקר, אני רוצה להודות לך מקרב לב על תקופה מאתגרת בה צעדנו יחד יד ביד. הובלת את המועדון להישגים רבים ומשמעותיים, מקצועיים וניהוליים. לעמוד בראש המערכת הזו, זו הרפתקה לא פשוטה ועברת אותה בזכות האישיות, המקצועיות והחתירה שלך להצלחה ולמצוינות. זו הזדמנות להודות גם לאשתך, אורנה ולילדיך, ולאחל לכולכם שנה טובה ומבורכת. אתה נפרד מהמועדון אבל לא ממשפחת הפועל באר שבע, לעד שמורה לך פינה בליבנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully