וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הר מיירון: ג'ורג' יתחיל לעמוד בהבטחה דווקא נגד מכבי חיפה?

1.10.2024 / 9:00

כדי לעמוד ביעד שהציב לעצמו בתחילת העונה, מיירון ג'ורג' חייב להתחיל לכבוש נגד יריבות איכותיות ומקווה לעשות את הסיפתח הערב. ירין לוי יהיה תחת זכוכית מגדלת, ובהתחשב בקאמבק של סורו יצחקי יוכל להביא פתרונות גם מהספסל. המפתחות של בית"ר

תקציר: בני ריינה - בית"ר ירושלים 2:0/ספורט1

בריאיון שהעניק בסיום העונה שעברה לוואלה ספורט, הבטיח מיירון ג'ורג' כי אם ישחק עונה מלאה, הוא יהיה שווה יותר מ-15 שערים עבור בית"ר ירושלים. החלוץ הניע לאט העונה, אך בשני המשחקים האחרונים הבקיע נגד מכבי נתניה ובני ריינה ונכנס לכושר טוב יותר.

שמונה שערים הבקיע ג'ורג' בעונה שעברה, כולם נגד קבוצות שהיו חלק מהפלייאוף התחתון. להבקיע נגד מכבי חיפה, מכבי תל אביב או הפועל באר שבע זה קושי אחר, זו איזושהי מדרגה שהוא יצטרך לקפוץ. אולי זה יקרה כבר הערב (שלישי, 19:30) נגד הירוקים בטדי.

ירין לוי ימשוך את תשומת הלב של אוהדי שתי הקבוצות - אוהדי בית"ר שנהנים מהיכולת שלו ומנגד אוהדי חיפה שכועסים שהושאל ורוצים לראות אותו חוזר. העובדה שישחק ליד איסמעילה סורו תאפשר ללוי לשחק במיקום קצת גבוה יותר, בין עמדה 6 ל-8.

מיירון ג'ורג', בית"ר ירושלים. דני מרון
מבחן גדול. ג'ורג'/דני מרון

למרות הסגל הקצר יחסית, כל עוד כמעט כולם כשירים מרגישים את התחרות. גריגורי מורוזוב חוזר מהרחקה אך יתכן שיאבד את המקום בהרכב לגיל כהן, החזרה של סורו לשלישיית הקישור מעלימה את החיסרון של יונה כשגם ז'נו ז'קוב משמש כגיבוי כשטימוטי מוזי וסילבה קאני עם המהירות והאנרגיות רק מחכים שמישהו מקדימה קצת יתעייף.

כל זה נותן לבית"ר שקט שלפחות הערב, יש לברק יצחקי מספיק פתרונות גם מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully