וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע התכוונה לרכוש את אנדזי - וויתרה

1.10.2024 / 13:42

במועדון כבר היו על סף מימוש סעיף היציאה שהיה לקשר בגובה של 1.2 מיליון יורו, אבל מאז הוא הספיק לחתום על חוזה חדש באשדוד שמשוכנעת שיימכר לקבוצה אירופית בפרופיל גבוה. זימון הבכורה לנבחרת קמרון בטח לא יזיק

תיקתקנו, 1.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

קשר מ.ס. אשדוד מרטין אנדזי קיבל הבוקר (שלישי) זימון בכורה לנבחרת קמרון וייצא לצמד משחקיה נגד קניה במסגרת מוקדמות אליפות אפריקה. אנדזי יתחרה בנבחרת מול שחקנים מנאפולי וברייטון ששווים עשרות מיליוני יורו, ובאשדוד מאמינים מהיום הראשון שהוא הגיע לקבוצת הנוער שלהם שהשחקן יימכר בעתיד בסכום גבוה מאוד.

מרטין אנדזי שחקן מ.ס. אשדוד. מאור אלקסלסי
מרטין אנדזי שחקן מ.ס. אשדוד/מאור אלקסלסי

בארץ כל הקבוצות הגדולות לוטשות עיניים לעבר השחקן אבל מי שהייתה מאוד קרובה לרכוש אותו כבר עתה היא הפועל באר שבע שהתכוונה לממש את סעיף היציאה של אנדזי שעמד על 1.2 מיליון יורו. בהפועל באר שבע התכוונו לרכוש את השחקן לפני למעלה מחודש, אך במסגרת היחסים הטובים בין הקבוצה למ.ס. אשדוד, ויתרו בסופו של דבר על הרכישה וצירפו את לוקאס ונטורה.

כך יצא שלפחות עד עכשיו, כל הצדדים מרוצים מאחר שהפועל באר שבע קיבלה זר מצוין בדמות לוקאס ונטורה הברזילאי ששותף עד עכשיו ליכולת הטובה של הקבוצה לאחרונה, וגם במ.ס. אשדוד היו מרוצים מכיוון שהם השאירו את אנדזי אצלם ובשבוע האחרון פתחו לו את החוזה, החתימו אותו על חוזה חדש והעלו את סעיף היציאה לסכום גבוה יותר.

אנדזי היה מצוין אתמול (שני) בניצחון על הפועל חדרה וכאמור באשדוד מייעדים אותו בהמשך העונה או בסיומה, למכירה לקבוצה בפרופיל גבוה באירופה. עתה, עם הזימון היוקרתי לנבחרת קמרון, זה ודאי לא יכול להזיק לתוכניות העתידיות של אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully