וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 40: אנדרס איינסטה עומד להודיע על פרישה מכדורגל

עודכן לאחרונה: 1.10.2024 / 11:58

אחרי קריירה מופלאה בברצלונה ובנבחרת ספרד, מספר 8 האגדי יודיע ב-8 באוקטובר שהוא תולה את הנעליים ונפרד מהמשחק. האם יחזור לבארסה?

כתבתו של שרון דוידוביץ' על אנדרס אינייסטה/ספורט1

אנדרס אינייסטה, מגדולי הכדורגלנים של דורנו, עומד להודיע על פרישה. הקשר הספרדי, שבחודש מאי האחרון חגג יום הולדת 40, משחק כיום באיחוד האמירויות, אחרי חמש שנים במדי ויסל קובה היפנית, תחנות אליהן הגיע אחרי קריירה אגדית במדי ברצלונה, אותה עזב ב-2018.

אינייסטה, שגדל במחלקת הנוער של ברצלונה והגיע מלה מאסיה לצד צ'אסי, ליאו מסי וסרג'יו בוסקטס כדי לבנות את אחת הקבוצות הגדולות בתולדות הכדורגל, רשם 674 הופעות במדי ברצלונה וסייע לה לזכות בתקופתו בתשע אליפויות ספרד, ששה גביעים ובארבע זכיות בליגת האלופות.

שחקני ברצלונה מרימים את אנדרס אינייסטה. רויטרס
אין כמוהו. אינייסטה/רויטרס

במדי נבחרת ספרד לאינייסטה יש 131 הופעות, שכללו שתי זכיות באליפות אירופה וכמובן במונדיאל 2010 - שבו כבש את שער הניצחון הדרמטי בגמר נגד הולנד בדרום אפריקה.

אינייסטה יודיע על הפרישה ב-8 באווקטובר (כידוע הוא שיחק עם הספרה 8 על גבו), ועל אף הדיווחים שהוא יגיע לארה"ב על מנת להצטרף לאינטר מיאמי ולשחק לצד חבריו לשעבר בוסקטס ומסי, נראה שהוא בוחר לתלות את הנעליים.

לאחרונה הוא הצהיר שהוא שוקל קריירת אימון אחרי קריירת המשחק: "כמובן שהייתי רותה לחזור לברצלונה בשלב כלשהו בחיי, אבל אני לא יודע מתי ואיך, נראה איך דברים יתפתחו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully