וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב דרוכים: "היינו פייבוריטים גם נגד רמת גן ובדאלונה"

עודכן לאחרונה: 1.10.2024 / 9:45

סוכניות ההימורים קבעו כי האדומים אמורים לפרק את וולבס (ג', 20:45) בבולגריה במחזור השני של היורוקאפ, אבל הקבוצה של דדאס לא מתרגשת: "על המגרש הנתונים הללו לא משמעותיים. חייבים להראות גרף שיפור". ינאי צפוי להגיע למשחק

גיא פלטין באימון הפועל תל אביב/דני מרון

שני משחקים רשמיים עברה הפועל תל אביב בשבוע שעבר, והציפיות הגדולות שהיו מעונה מושלמת של האדומים חטפו מכה רצינית עם הפסדים למכבי רמת גן ברבע גמר גביע ווינר ולבדאלונה הספרדית במחזור הפתיחה של היורוקאפ. הערב (שלישי, 20:45) בסמוקוב ארינה שבבולגריה, אולמה הביתי של הפועל בשלב זה באירופה, תקווה החבורה של סטפנוס דדאס לעלות על עמודת הניצחונות כשתארח את בי סי וולבס וילנה.

בהפועל קיים מתח רב ורצון גדול לשים את פתיחת העונה הלא טובה מאחוריהם. בקבוצה נותנים הרבה כבוד לוולבס, למרות שההערכות הן שפערי הרמות בין הקבוצות גדולים מאוד. בסוכניות ההימורים העריכו את הפער במשחק ב-15 לטובת הקבוצה של דדאס, אבל הנתון הזה לא עושה רושם על אנשי הפועל.

סטפנוס דדאס, מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
חייב ניצחון. דדאס/דני מרון

"היינו פייבוריטים גם נגד רמת גן, וגם נגד בדאלונה, בסוף על המגרש הנתונים האלה לא אומרים כלום", סיפר אחד מאנשי המועדון, "במשחקים הללו התגלו לא מעט בעיות ורואים שעוד לא מצאו את ההרכבים והשיטה הנכונה לשחק איתם. היה שבוע מאז בדאלונה לעבוד עם כל הבעיות שמסביב. חייבים להראות גרף של שיפור".

בעלי הקבוצה עופר ינאי, שלא היה בשני המשחקים הקודמים בשל נסיעת עבודה שלו, צפוי להיות הערב באולם בסמוקוב, כשכמה מאות אוהדים ידחפו את הפועל בהתמודדות.

*****

בי סי וולבס וילנה הפסידה להפועל תל אביב בשני המפגשים בין הקבוצות בעונה שעברה. הקבוצה היא יחסית חדשה בכדורסל הליטאי, אך בזכות הכסף הגדול שיש לה מקבלת מעמד עם כרטיס ליורוקאפ.

הקבוצה של אלסנדרו מאגרו האיטלקי כוללת שלושה שחקנים מובילים - הגארד אנתוני קוואן ג'וניור שהצטיין בשנתיים האחרונות בפרומיתאס היוונית, אנדרו אנדרוז, ששיחק בישראל בעבר במכבי חיפה ולאחר מכן הגיע גם לפנאתינייקוס והפורוורד השבדי ג'פרי טיילור שזכור מתקופתו בריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully