וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו פרץ בבכי לעיני העיתונאים והסביר: גול מיוחד

עודכן לאחרונה: 1.10.2024 / 10:28

הפורטוגלי כבש שער יפהפה בניצחון אל נאסר, והסביר את המחווה המיוחדת: "הלוואי ואבי היה חי, זה יום ההולדת שלו". וגם: השיא החדש

תקציר: אל נאסר - אל ריאן 1:2/ספורט1

אל נאסר חגגה אמש (שני) ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות - הפעם 1:2 על אל-ריאן במסגרת ליגת האלופות של אסיה. כריסטיאנו רונאלדו כבש משחק שני ברציפות, כשניצל בישול נהדר מעבדולרחמן גאריב בדקה ה-76, והמשיך עם בעיטה חזקה בנגיעה אחת הישר לחיבורים כדי לחגוג את שערו ה-904 בקריירה. אגב, כריסטיאנו כבש כעת יותר שערים בשנות השלושים לחייו (441 ב-523 משחקים) משכבש בשנות העשרים (440 ב-596 משחקים). בדקה ה-49 שער של הפורטוגלי נפסל על ידי VAR בטענת נבדל. סאדיו מאנה כבש ראשון (45+1), רוג'ר גדש רק צימק בצד השני (87).

שחקן אל נאסר כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
בכושר נהדר. רונאלדו/רויטרס

ביממה האחרונה נטען כי CR7 כבר החל לנהל מגעים עם ראשי אל נאסר להארכת חוזהו, שכידוע יסתיים ביוני 2025. לפי כל ההערכות, הכוכב הפורטוגלי הוותיק חולם לקחת חלק גם במונדיאל 2026 שייערך בארצות הברית, ואז יעשה היסטוריה כשחקן הראשון אי פעם שמשתתף בשישה גביעי עולם.

כריסטיאנו רשם שיא חדש כשכבש מול 150 קבוצות שונות בקריירה. "שיאים זה כבר חלק ממני, ואני רגיל לשבור אותם", אמר, והוסיף: "אני נהנה לשחק כדורגל, בידיעה שלא נשאר לי עוד הרבה זמן על הדשא... זה לא הכי חשוב לי עכשיו להיות הכי טוב ולזכות בתארים, הכי חשוב לי רק ליהנות ולעזור ולקבוצה שלי ולנבחרת שלי".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה

במסיבת העיתונאים שאחרי המשחק רונאלדו נשאל מדוע נראה נרגש אחרי השער והסביר שמדובר ביום הולדתו של אביו, ז'וזה דניז אביירו. "זה היה שער בטעם אחר", הודה הודה כריסטיאנו, לפני שהחל לדמוע במסיבת העיתונאים לעיני אנשי התקשורת, "הלוואי ואבא שלי הי חי, היום זה יום ההולדת שלו... אני עצוב שהוא לא הספיק לראות מה השגתי בחיי".

אבא של רונאלדו, שסבל מהלם קרב והיה אלכוהוליסט, מת בגיל 52 בגלל סרטן בכבד ולא הספיק לחוות את רונאלדו בשיאו ולצפות בבנו הופך לכדורגלן היסטורי, ואבא למשפחה מרובת ילדים. "האמת שלא הכרתי את אבא שלי ב-100 אחוז. הוא היה איש שיכור. מעולם לא הייתה לי איתו שיחה נורמלית. זה היה קשה", סיפר בעבר רונאלדו, "הוא מעולם לא ראה אותי מצליח... להיות מספר אחד, והוא לא רואה כלום. הוא לא ראה אותי מקבל פרסים, זוכה בתארים. אמא שלי, אחים שלי, אפילו הבן שלי, אבל אבא שלי לא ראה כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully