וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפס לחימה, שחקנים שלא מבינים איפה הם. זו לא חדרה שהכרנו"

תחושות קשות אצל נועלת הטבלה אחרי התבוסה שספגה בידי אשדוד. סילבס ייבחן נגד טבריה, הביקורות על הזרים גוברות: "זה נראה זוועה"

תקציר: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד 3:0/ספורט1

תחושות קשות מאוד בקרב אנשי הפועל חדרה אחרי התבוסה הביתית 3:0 אמש (שני) מול מ.ס. אשדוד. פתיחת העונה של חדרה רעה מאוד ואחרי חמישה מחזורים, הקבוצה מדורגת אחרונה בטבלה עם שתי נקודות בלבד מ-15 אפשריות.

ראשי המועדון וגם אנשי הצוות המקצועי ושחקני הספסל נראו המומים, בעיקר לאור העובדה שכבר בדקה ה-24 הוליכה האורחת 0:3 וחדרה נראתה רע מאוד. גם במחצית השנייה לא ניכר שינוי ביכולת והתוצאה נשמרה עד הסיום.

גורמים במועדון העריכו במהלך הלילה שמעמדו של המאמן חיים סילבס התערער מעט, אולם לא נראה שראשי המועדון יקבלו החלטות לפני המשחק הקרוב נגד עירוני טבריה, שנכון לעכשיו מתוכנן ליום שבת באצטדיון גרין, אולם ניתן לשער שהחלטה לגבי מיקום המשחק תתקבל בסמוך לסוף השבוע ובהתאם להנחיות פיקוד העורף.

"שיחקנו זוועה, התפרקנו כבר בפתיחה", אמר גורם במועדון בסיום המשחק, "לא רק שהיכולת הייתה חלשה, גם ראינו אפס לחימה ושחקנים שלא מבינים איפה הם נמצאים. זאת לא הפועל חדרה שהכרנו".

חיים סילבס, מאמן הפועל חדרה. אודי ציטיאט
הלחץ גובר. סילבס/אודי ציטיאט

גורם אחר אמר: "יש לנו העונה את הסגל הכי יקר שהיה להפועל חדרה אי פעם, חרגנו במיליון וחצי שקל מהתקציב שתוכנן. היו לנו תוכניות ומחשבות אחרות, כרגע המציאות שונה ב-180 מעלות".

בחדרה אומרים שאחת הבעיות הגדולות של הקבוצה העונה היא היכולת הרעה של השחקנים הזרים, כאשר רובם היו מצויינים בעונה שעברה ולמעשה השאירו במו רגליהם את חדרה בליגה ולכן החוזים שלהם הוארכו לעונה נוספת. מי שספג את מרבית האש בסיום המשחק, הוא הבלם הסנגלי ממאדו אמבוג', שלא מזכיר במאומה את יכולתו מהעונה שעברה. אמבוג' שהיה אחד ממצטייני העונה שעברה ואחד הגורמים המרכזיים להישארותה של חדרה בליגה, נראה רע מאוד מפתיחת העונה ובחדרה ינסו להבין מדוע חלה ירידה כזאת דרסטית ביכולתו.

הבלם הסנגלי פתח אמש עם שער עצמי בדקה החמישית, המשיך עם יכולת גרועה במשחק עצמו ובתוך תוספת הזמן, כשהמשחק כבר הוכרע, אף הוסיף חטא על פשע וספג כרטיס צהוב שני ואדום אחרי נגיעת יד טפשית. אמבוג' יעדר כמובן מהמשחק הקרוב נגד טבריה והיעדרותו הופכת לקריטית עוד יותר, בעיקר בשל העובדה שהבלם הוותיק עידו לוי פצוע וגם הוא צפוי להיעדר.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ממאדו אמבוג', הפועל חדרה. אודי ציטיאט
זה לא עובד. ממאדו אמבוג'/אודי ציטיאט

גם יתר הזרים ספגו ביקורות קשות, כאשר בקבוצה כבר מודים שנפלו עם הקשר עבדולאי סיסה, שהיה אמור להיות הציר המרכזי בקישור אולם עד כה מציג יכולת רעה מאוד ולא תורם כלל. גם ג'יימס אדניי שטרם כבש העונה בליגה וגודסוויי דוניו, שפרחו וכבשו שערים רבים בעונה שעברה, מתקשים לשחזר את יכולתם. אם לוקחים בחשבון גם את העובדה שהחלוץ הצרפתי איברהים סנגארה פצוע זמן רב, מבינים עד כמה עמוקה הבעיה של חדרה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully