וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם בנתניה: "כרגע זה נראה רע מאוד". החלפת מאמן לא על הפרק

בקבוצה סופרים ארבעה הפסדים בחמישה מחזורים, אבל סגל ממשיך להאמין בבלבול. השחקנים ביקרו את המנהלת: "קשה לשחק אחרי שרצת למרחב מוגן"

תקציר: בני סכנין - מכבי נתניה 0:1/פלייר

הלם גדול במכבי נתניה אחרי שהקבוצה נוצחה אמש (שני) 1:0 על ידי בני סכנין ורשמה הפסד רביעי בחמשת מחזורי הפתיחה. נתניה נמצאת מתחת לקו האדום יחד עם עירוני קרית שמונה עם שלוש נקודות בלבד מתוך 15 אפשריות, ולצד קצב צבירת נקודות נמוך מאוד, גם היכולת חלשה.

בנתניה מדגישים ומבהירים שמעמדו של המאמן מרקו בלבול כלל לא נמצא על הפרק ומסתמן שהבעלים אייל סגל מאמין בו ונותן לו קרדיט גדול לקראת המשך המשחקים. נתניה תארח את מכבי תל אביב במחזור הבא ואחרי פגרת הנבחרת מצפים לה משחקים נגד הפועל חדרה, הפועל חיפה והפועל ירושלים, כאשר במועדון מצפים לראות שינוי דרסטי ביכולת וכמובן בקצב צבירת הנקודות.

"כרגע זה נראה רע מאוד", הודו בנתניה. "שוב פתיחת עונה, שוב רצון לפתוח בצורה טובה ושוב המציאות מתנפצת לנו בפרצוף. זאת כבר שנה חמישית ברציפות שאנחנו פותחים עונה בצורה רעה וצריך לנסות ולהבין מה קורה פה".

בלבול יצטרך לקבל החלטות בנוגע לשחקני הקישור וההתקפה שלא מצליחים לבוא לידי ביטוי, ונראה שלפחות בשלב זה המאמן לא מוצא את ההרכב הנכון.

מרקו בלבול מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
עדיין מאמינים בו. בלבול/ברני ארדוב

דקות ספורות לפני שריקת הפתיחה, נדרשו אנשי הקבוצה להיכנס יחד עם אנשי בני סכנין למרחב מוגן בשל אזעקות שהופעלו במרחב הקריות, בסמוך לאצטדיון בעכו בו נערך המשחק. בנתניה הביעו ביקורת קשה מאוד על כך שהמשחק התקיים בעכו, עיר שהייתה תחת ירי טילים בימים האחרונים.

"קשה לעלות לדשא ולשחק אחרי שרצת למרחב מוגן חמש דקות לפני שריקת פתיחה", אמר שחקן בקבוצה. "גם ככה אנחנו לא מבינים למה אישרו לשחק בעכו ואז גם נאלצנו להיכנס למרחב המוגן. אנחנו לא תולים את ההפסד בזה, אבל ברור שזה לא אידיאלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully