וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א התעניינה בצירוף קמאהני. באשדוד הבהירו: חתם אצלנו

1.10.2024 / 6:05

האלופה שוקלת לצרף זר שישי ובדקה אפשרות להחתים את המגן הגנאי על רקע חוסר הוודאות סביב מצבו של דוידזאדה. תורג'מן בספק למיוטיולנד

תקציר: מכבי תל אביב - עירוני טבריה 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב שוקלת ברצינות לצרף זר שישי, לאור ריבוי הפצועים שלה ועומס המשחקים בליגת העל ובליגה האירופית. בקבוצה שקלו לצרף את המגן השמאלי הגנאי מונטרי קמאהני והתעניינו בימים האחרונים, האם הוא שחקן ללא חוזה. במ.ס. אשדוד עידכנו את אנשי מכבי תל אביב, כי הם החתימו את השחקן על חוזה ממש בשבוע האחרון ואמש (שני) הוא כבר נכלל בסגל למשחק מול הפועל חדרה ואפילו שותף כמחליף.

הבדיקות באשר לקמאהני היו בשל הפציעות של רוי רביבו ואופיר דוידזאדה. שניהם יעדרו למשך זמן לא קצר, כאשר זמן ההיעדרות של דוידזאדה עדיין לא ברור. לרביבו יש עוד כחודש וחצי בחוץ בשל קרע ברצועה הצדית של הברך.

הגנאי היה יכול להיות אופציה טובה עבור מכבי תל אביב. מדובר בשחקן שכבר הגיע לנבחרת גאנה והתקדמותו נעצרה רק בשל קרע ברצועה הצולבת. כעת הוא בריא לגמרי ואם לא היה חותם באשדוד, היה יכול להיות תחליף טוב, מאחר שהוא היה שחקן חופשי והתאמן היטב באשדוד ללא חוזה. כזכור, שלשום מול עירוני טבריה פתח עידן נחמיאס כמגן שמאלי בשל מצוקת הסגל.

במכבי תל אביב לא התכוונו לצרף זר שישי, אבל הנסיבות מחייבות אותם לחשוב על כך שוב והאופציה היחידה היא שחקן חופשי ללא חוזה.

מונטרי קמאהני, קשר מ.ס. אשדוד. מאור אלקסלסי
ירד מהפרק כשם שעלה. קמאהני/מאור אלקסלסי
דור תורג'מן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוד לא כשיר. תורג'מן/ברני ארדוב

בתוך כך, דור תורג'מן בספק גדול למשחק מול מיוטיולנד ביום חמישי. אתמול נעדר החלוץ מהאימון והיום הוא עדיין לא אמור להתאמן. תורג'מן נפצע ביום חמישי שעבר במשחק מול בראגה ונעדר שלשום מהמשחק מול טבריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully