וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם שתי שלשות קלאץ' של בוורלי: הפועל תל אביב גברה על וולבס 84:89

קבוצת הכוכבים של דדאס שוב לא הרשימה ונקלעה לשוויון 80, אבל אז הרכש הנוצץ קבע 80:86 והבטיח את הניצחון מהקו. מוטלי הוביל עם 16

מכבי תל אביב מסכמת את טרום העונה/באדיבות מכבי Playtika ת"א

זה היה קשה, מתוק, אבל ממש לא מרשים: אחרי ההפסד הכואב לחובנטוד בדאלונה, הפועל תל אביב ידעה שאסור לה למעוד הערב (שלישי) נגד בי סי וולבס וילנה והיא ניצחה 84:89 במשחק שבו היא היתה אמורה, לפחות על הנייר, להביס. הקבוצה של דדאס שוב התקשתה, בעיקר בחלק ההגנתי כאשר עוד לפני פתיחת הרבע הרביעי, טיישון טורמן עשה מהלך של ארבע נקודות ועם 26 נקודות אישיות כפה משחק צמוד מאוד ברבע האחרון.

אלא שבמצב של שוויון 80 התעורר לו מהתרדמת מר פטריק בוורלי, שעם שתי שלשות קלאץ' במאני טיים ועוד סחיטת עבירה ונקודות מהקו, הבטיח לאדומים את הניצחון המייסר הזה. בברלי, לו היו 0 נקודות ברבע הראשון, סיים את המשחק הזה עם 14 נקודות ו-6 אסיסטים. ג'ונתן מוטלי הוביל עם 16 כמעט ללא החטאה וגם תומר גינת הצטיין עם 14.

כעת הפועל תל אביב תזכה לכמה ימי מנוחה ובמחזור הבא מצפה לה משחק קשה בהרבה מול בשיקטאש החזקה, בחוץ, אבל לא בטורקיה אלא בבלגרד. והאמת? היכולת הזו לא תספיק לניצחון מול בשיקטאש ובטח לא תספיק כדי להגיע רחוק במפעל, שבו רבים חזו שקבוצת הכוכבים של דדאס גם תזכה לאור הסגל הנוצץ שלה.

בן בנטיל עם תומר גינת שחקני הפועל תל אביב. הפועל תל אביב כדורסל, אתר רשמי
בלט עם 14 נקודות. תומר גינת/אתר רשמי, הפועל תל אביב כדורסל

קלעו להפועל תל אביב: ג'ונתן מוטלי 16, 6 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. תומר גינת ופטריק בוורלי 14, איש וויינרייט 13, ג'ו רגלנד 11, ברונו קאבוקלו 8, בן בנטיל 3.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'ו רגלנד הפועל תל אביב. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
ניצחון קשה. רגלנד/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

מהלך המשחק

רבע 1:

הפועל תל אביב פתחה עם 0:7 מהיר והיה נדמה שהיא תשייט הפעם לניצחון בכורה. אלא שהליטאים הלכו פנימה וצימקו ושתי שלשות רצופות של דניאל באסליק קבעו שוויון 11. המשחק הזה היה דו צדדי לחלוטין ברבע הראשון כששתי הקבוצות מחליפות סלים. ג'ו רגלנד התעורר והעניק לאדומים יתרון מזערי של 20:26 בסוף הרבע הזה.

רבע 2:

הפועל תל אביב פתחה חזק את הרבע השני ועלתה ליתרון של 24:31. אלא שכמו ברבע הראשון הגיעו שתי שלשות רצופות, הפעם של טריישון טורמן שצימק ל-33:30. הפועל תל אביב ניסתה לברוח עם שלשה של בר טימור. אנדרו אנדרוס החזיר בצד השני, אבל איש וויינרייט וג'ונתן מוטלי השאירו את האדומים בהובלה של 37:44. סיום הרבע היה שייך להפועל תל אביב, שעם נקודות של תומר גינת ושלשה של איש וויינרייט הובילה במחצית 41:53.

בן בנטיל הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
מחצית ראשונה רגועה שלו. בנטיל/אתר רשמי, הפועל תל אביב

רבע 3

הרבע השלישי עמד בסימן הגדלת ההפרש של האדומים, שנהנו סוף סוף משלשה ראשונה של בברלי. אלא שה"אורחים" לא הרימו דגל לבן ועם מיני ריצת 0:7 חזרו לפיגור מינימאלי של 60:55. דדאס הזעיק פסק זמן, אבל ההפרש לא צמח והליטאים היו עמוק במשחק. ג'ו רגלנד שמר על מאזן מושלם מהשדה, אבל הפועל תל אביב התקשתה לעשות עצירות ואז ריצת 0:4 של וולבס מזערה את ההפרש ל-63:66 בלבד. מארק בלאזביץ' כמעט הפך את הקערה וקבע 66:65, כשמוטלי הושיע עם סל בריבאונד התקפה ומנע מהאדומים, אולי, לרדת להפסקת הרבע האחרון בפיגור. אלא שלהפועל תל אביב היתה בעיה וקראו לה טריישון טורמן, שעם שלשה ענקית וגם סחיטת עבירה השלים מהלך של ארבע, העלה את מאזן נקודותיו ל-26 וקבע שוויון 69.

רבע 4

הפועל תל אביב הצליחה עוד להוביל 71:73 בפתיחת הרבע המכריע עם שלשה של רגלנד, אלא שריצת 0:6 נגדית העניקה יתרון שיא לאורחים: 73:77. פטריק בוורלי התעורר מהתרדמת עם שלשה שנייה במשחק, אבל אנתוני קוואן הפגיז בצד השני והפועל תל אביב התקשתה לעשות עצירות. הגענו למאניטיים עם שוויון 80. שתי הקבוצות נתקעו, השחקנים החטיאו תחת הלחץ עד שפטריק בוולי שבר את הקרח עם שלשה שלישית משלושה ניסיונות וקבע 80:83 כשנותרו שלוש דקות לסיום. וולבס איבדה כדור, הפועל תל אביב הלכה שוב על בברלי שמהפינה צלף שלשה רביעי ולמעשה הביא לקבוצתו את הניצחון במו ידיו. בברלי ראה כי טוב ושוב זרק מבחוץ, אבל החטיא שתי שלשות רצופות ובצד השני מאטאס יוגלה צימק ל-86:82 כשנותרה דקה לסיום. יוגלה החטיא שלשה בצד השני ובברלי הלך פנימה והבטיח את הניצחון מהקו ובסיום: 84:89 קשה ולא מרשים להפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully