וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1:3 לבורנמות' על סאות'המפטון, ויאריאל עלתה למקום 3 בספרד

עודכן לאחרונה: 1.10.2024 / 0:20

הצ'ריז סיפקו בליץ במחצית הראשונה, הצוללת הצהובה רשמה 1:3 על לאס פלמאס. ניצחון בכורה לקליארי באיטליה - 2:3 דרמטי בפארמה

תקציר: בורנמות' - סאות'המפטון 1:3/ספורט1

המחזור השישי בפרמיירליג הגיע הערב (שני) לסיומו עם 1:3 של בורנמות' על סאות'המפטון. אחרי ההפסדים לצ'לסי וליברפול, הצליחו הצ'ריז להתאושש ולחגוג ניצחון בית ראשון העונה עם בליץ גדול במחצית הראשונה דרך אבנילסון (17), דאנגו אואטרה (32) ואנטואן סמניו (39). טיילור הארדווד-בליס רק צימק לקדושים, שסופרים נקודה בלבד בששת המחזורים הראשונים.

בספרד, רשמה ויאריאל 1:3 על לאס פלמאס במשחק שנעל את המחזור השמיני. ניקולא פפה כבש לצוללת הצהובה (45), פאביו סילבה איזן (47) בפתיחת המחצית השנייה, ולאחר שאלכס באנה החמיץ פנדל (51), דאגו טיירנו בארי (85) ואותו באנה (90+7) להימנע מאיבוד נקודות מול נועלת הטבלה. בזכות הניצחון, זינקה ויאריאל למקום השלישי בספרד.

שחקני בורנמות' חוגגים. רויטרס
חגיגה של הצ'ריז/רויטרס

צפו ב-2:3 של קליארי על פארמה

תקציר: פארמה - קליארי 3:2/ספורט1

בסיום המחזור השישי באיטליה, נועלת הטבלה ערב המחזור קליארי חגגה ניצחון בכורה העונה - 2:3 דרמטי בפארמה. נאדיר זורטאה העלה אותה ליתרון (34), דניס מאן איזן (62) בן ארצו הרומני רזבן מארין השיב את היתרון לאורחת (75), ואז החלה הדרמה. הרנאני השווה ל-2:2 מהנקודה הלבנה (87), אך דקה לאחר מכן אמר רוברטו פיקולי את המילה האחרונה ונתן את האות לחגיגות. פארמה עם משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully