וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול: "אחרי שעשינו צעד קדימה, היום הלכנו שניים אחורה"

מאמן מכבי נתניה יצא מאוכזב אחרי ההפסד 1:0 לבני סכנין: "זה היה משחק רע מאוד שלנו". דראפיץ': "ניצחון קריטי כדי לברוח מהחתית"

תקציר: בני סכנין - מכבי נתניה 0:1/פלייר

לראשונה מאז נובמבר 2003, השיגה בני סכנין ניצחון "בית" (אירחה בעכו) ראשון על מכבי נתניה. זה קרה עם 0:1 קטן הערב (שני), בזכות נגיחה של אלכסנדר רמאלינגום (41). בכך, קטעו סלובודן דראפיץ' ושחקניו רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון, והם יכולים להתכונן בראש שקט יותר לאתגר הבא שלהם, שעתיד להיות מסובך הרבה יותר - מול מכבי חיפה בשבת. מנגד, נתניה חזרה לסורה אחרי שקטעה בשבוע שעבר את רצף ארבעת ההפסדים שלה, וגם לה מצפה משוכה גבוהה יותר לפני פגרת הנבחרות - בבית מול מכבי תל אביב.

סלובודן דראפיץ' אמר: "זה היה משחק קריטי כדי לברוח מהתחתית. הסיטואציה של אימונים רחוקים וזר שעזב אותנו לא מקלים עלינו, אבל אני שמח על הניצחון והשחקנים הצעירים שהוכיחו שהם יכולים לקבל עוד דקות. מכבי חיפה? יהיה מאוד קשה. אנחנו מחכים לשחקנים שיחזרו. נגד מכבי חיפה נצטרך להיות הרבה יותר טובים".

מתנאל טדסה הוסיף: "חיכינו לניצחון הזה הרבה זמן. לא הצגנו יכולת מי יודע מה, אבל זה חשוב להמשך. הסיטואציה לא פשוטה בכלל לקבוצה עם המצב במדינה, אך יודעים לא להכניס את זה לחדר ההלבשה, הצוות עושה את העבודה שלו בצורה הטובה ביותר. מקווים להוציא נקודות גם מול מכבי חיפה ובית"ר ירושלים".

סלובודן דראפיץ' מאמן בני סכנין. ברני ארדוב
מרוצה. דראפיץ'/ברני ארדוב

מרקו בלבול סיכם: "לא אהבתי מה שראיתי היום, בטח לא בהתקפה. אמנם היו יותר מסוכנים, אבל זה לא הספיק לייצור שערים. קשה מאוד להבקיע ככה וספגנו שער מטעות קשה מאוד שלנו. הפסדנו, צריך להמשיך קדימה. שבוע שעבר הלכנו צעד קדימה, השבוע שניים אחורה. משחק רע מאוד שלנו. יש לנו מספיק כלים בהתקפה, אנחנו לא יכולים לשחק כרגע עם שני חלוצים יחד. הקישור עדיין לא מספיק חזק. נתקלנו בצפיפות ולא היינו מספיק חכמים לפרוץ את ההגנה שלהם. הרבה משחקים לפנינו, יש פה הרבה שחקנים צעירים. נעבוד קשה כדי להשתפר".

על פתיחת העונה של נתניה הוסיף המאמן: "בהכנה כל השחקנים הגיעו בכושר, אבל אז היו שינויים ופציעות. אני מאוד מאמין בסגל, ראינו בהכנה קבוצה פנטסטית. מכבי תל אביב? אין משחקים קלים בליגה, כולם קשים".

כרם ג'אבר הצטרף לדברי מאמנו: "יוצאים מהמשחק הזה מאוכזבים, לא הגענו מספיק להזדמנויות. נעבוד קשה ונלמד מה צריך לתקן למשחק הבא. באים למשחק הבא מול מכבי תל אביב כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully