וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנעאן יעבור MRI, באשדוד מקווים שהפגיעה בברך לא קשה

30.9.2024 / 21:17

הקשר שכיכב נגד חדרה ופונה מכר הדשא עוד במחצית הראשונה כשהוא נאנק מכאבים, ייבדק הלילה: "הוא עומד על הרגליים", אמר אלי לוי. סילבס אחרי ה-3:0: "האחריות היא שלי", זלקה: "תצוגת נפל, מחצית רעה כזו אני לא זוכר"

תקציר: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד 3:0/ספורט1

מוחמד כנעאן יעבור בחצות בדיקת mri במרכז הרפואי שמיר אסף הרופא כדי לאבחן את הפציעה בברכו. כנעאן כיכב הערב (שני) בניצחון 0:3 על הפועל חדרה והשלים צמד מרהיב תוך 25 דקות, אבל עשר דקות לאחר מכן נפגע מתיקול של ידין לוגסי ואחרי טיפול שנמשך מספר דקות, פונה על אלונקה מכר הדשא כשהוא ממרר בבכי.

כנעאן נשאר דקות רבות בחדר ההלבשה של מ.ס. אשדוד באצטדיון בנתניה ונבדק על ידי הצוות הרפואי. באשדוד מקווים כי לא מדובר בפציעת ברך קשה מדי, אבל אבחנה תהיה רק לאחר הצילום מאוחר יותר. בכל מקרה לא מדובר בברך בה כבר עבר כנעאן קרע ברצועה הצולבת.

כאמור, כנעאן כיכב במשחק עד הפציעה. הוא כבש שער שיתחרה על שער העונה והוסיף כדור עונשין מ-11 מטרים אחרי שבעצמו הוכשל בדרכו לשער בתום פריצה לאורך מחצית המגרש. בסיום אמר המאמן אלי לוי על פציעת הקשר: "כנעאן עומד על הרגליים וזה נראה יותר טוב ממה שאנחנו חושבים, אבל נדע רק אחרי הבדיקה".

מוחמד כנעאן קשר מ.ס. אשדוד מפונה מהמגרש אחרי שנפצע. שלומי גבאי
רק שיהיה בריא. כנעאן/שלומי גבאי

עוד אמר המאמן המנצח לאחר ה-0:3 המשכנע, שגם היה המשחק הראשון העונה של הקבוצה ללא ספיגה: "תוכנית המשחק עבדה מצוין, הבקענו שלושה שערים מהירים ובחצי השני כבר הורדנו רגל מהגז. זה כיף לצאת לחג אחרי ניצחון במשחק שסימנו כמשחק מפתח וזה ייתן לנו ביטחון. היה לי מאוד חשוב לא לספוג ביתרון 0:3 ועשינו את זה, אני גאה בבחורים וזה שלהם".

עומרי בן הרוש הוסיף לדברי מאמנו אחרי הניצחון: "ידענו שאנחנו צריכים להביא נקודות בתקופה הזו, התארגנו טוב, שיחקנו מצוין ואני שמח שלא ספגנו. היום הראינו אופי מאוד חזק, עשינו את הדברים שהתכוננו אליהם ואני חושב שכולנו היינו מאוד מרוכזים. שמח שגם כבשנו בהתחלה ושככה זה נגמר".

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חיים סילבס, מאמן הפועל חדרה. אודי ציטיאט
"האחריות היא שלי אחרי שנראינו רע מאוד". חיים סילבס/אודי ציטיאט

המאמן המובס חיים סילבס אמר מנגד: "חצי השעה הראשונה הייתה מביכה ושם למעשה נגמר המשחק. מאכזב, מכעיס, כל התחושות, ומצד שני אנחנו מבינים שאלו דברים שאסור שיקרו - בטח לא בקבוצה שלי ובטח לא בהפועל חדרה. למזלנו זו רק פתיחת העונה, אנחנו נסדר ונרים, תהיה כאן קבוצה טובה. התחושות רעות מאוד, אבל הקבוצה עוד תתרומם".

אם מעמדו התערער: "אנחנו רק במחזור החמישי, זו תחילת עונה ואנחנו אחרי עונה נהדרת. עכשיו הדברים הולכים קשה ונכון שנעשו טעויות ושיש דברים שצריך לעשות אחרת - האחריות היא שלי אחרי שנראינו רע מאוד היום ואני מבין את הביקורת ובולע אותה, אבל לא מסכים".

מנשה זלקה אמר בסיום על הקריסה: "זו הייתה תצוגת נפל. שום דבר לא עבד, לא דפק, לא היה דומה למה שרצינו שיהיה. אני הרבה שנים בהפועל חדרה ומחצית כזו רעה אני לא זוכר. מתנצל בפני האוהדים שלנו, מבקש סליחה כי זה לא אמור לקרות, אבל צריך לזכור שאנחנו רק במחזור החמישי. נעשה חושבים טוב-טוב ונחזור לשנה טובה יותר. המצב שלנו מתבטא בטבלה, זה לא נעים, אבל אין מה לעשות כרגע, זה המצב ועלינו להתמודד איתו. נצטרך להגיע מול טבריה ולקחת שלוש נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully