וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה מרגיש בבית, פורטלנד כבר מאוהבת: "הקהל ימות עליו"

הישראלי מרוצה בקבוצתו החדשה, בילאפס ("התרשמתי ממנו כל כך לטובה") והנדרסון ("זו הולכת להיות שנה נהדרת עבורו") התמוגגו

תיקתקנו, 30.9/ספורט1

פורטלנד ערכה הערב (שני) את המדיה דיי שלה - אירוע פתיחת העונה, ובו ענו השחקנים, המאמן והג'נרל מנג'ר על שאלות העיתונאים. "אני מרגיש שאני מתאים כאן", אמר דני אבדיה. "אני אחד השחקנים המנוסים כאן, חמש שנים בליגה. כולנו רוצים לעבוד ולהשתפר. שיפרתי מאוד את יד שמאל שלי. יש פה קבוצה צעירה, אתלטית, מהירה, אנחנו הולכים לרוץ הרבה. אני מקווה שלא נסיים אחרונים במערב העונה. אני רוצה לערב את כולם בהתקפה, זה חלק ממה שאני טוב בו".

צ'ונסי בילאפס חלק מחמאות גדולות לדני אבדיה ואמר על הישראלי: "כל כך התרשמתי ממנו לטובה. קל לשלב אותו בכל מקום. האוהדים שלנו הולכים למות עליהם. הוא משחק עם כל כך הרבה אש. הוא מוסר נהדר, IQ גבוה, יכול לשמור על רוב העמדות, ריבאונדר טוב מאוד. הוא ישתלב בצורה מושלמת".

סקוט הנדרסון אמר על החבר החדש שלו: "הוא מגוון מאוד, יכול לשחק בשני צידי המגרש, לקלוע, לתקוף את הסל, הוא סופר-חזק. זו הולכת להיות שנה נהדרת עבורו, הוא יעזור לנו מאוד".

כזכור, הבלייזרס צירפו את אבדיה בתחילת הקיץ, בעסקה מפתיעה במהלכה שלחו לוושינגטון את מלקולם ברוגדון, הבחירה ה-14 בדראפט (שהפכה לבוב קרינגטון), בחירת סיבוב ראשון עתידית ושתי בחירות סיבוב שני עתידיות.

הג'נרל מנג'ר ג'ו קרונין נשאל מה תיחשב עבורו הצלחה ואמר: "לגדול ביחד ולעשות צעדים לקראת העתיד. כמובן שהייתי שמח לנצח באופן מיידי, אבל אנחנו מחויבים לעשות זאת בדרך הנכונה. לא נרצה לדלג על שלבים בדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully