וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחרות תגדל? קומפאני רוצה את "אחד השוערים הטובים בעולם"

לקראת סיום החוזה של נוייר ואולרייך, באנגליה טוענים שבאיירן מינכן סימנה מחליף משמעותי שעלול לגזול מפרץ את המקום בהרכב

תקציר: באיירן מינכן - באייר לברקוזן 1:1/ספורט1

דניאל פרץ נשאר הקיץ בבאיירן מינכן, על אף דיווחים רבים עוד מהעונה שעברה על כך שהבווארים רצו להשאיל אותו לקבוצת ביניים בבונדסליגה במטרה שיצבור דקות, כשהוא נמצא כאופציה השלישית אחרי מנואל נוייר וסוון אולרייך.

עם לא מעט פציעות וכשהוא יחגוג 39 לקראת סיום העונה הנוכחית, בה הוא מסיים את חוזהו, ובמקביל כשהמחליף אולרייך גם מסיים את חוזהו, נראה כי פרץ ינסה להסתער על אפודת השוער הראשון בעונה הבאה במידה ונוייר יחליט לא להמשיך בשורות באיירן. אף על פי האמון שהקבוצה הגרמנית שידרה לגבי שיתופו העתידי של השוער הישראלי, באנגליה עולים דיווחים מעניינים על מחליף משמעותי במיוחד שעשוי להיות היורש של נוייר.

רק בקיץ האחרון אליסון התעקש שהוא "רוצה לכבד את החוזה או להאריך" בליברפול עם דחיית הצעות מערב הסעודית, אך לפי התקשורת האנגלית, וינסנט קומפאני "מעריץ גדול של אחד השוערים הטובים בעולם", וינסה לשכנע אותו להגיע בקיץ הקרוב. אמנם אליסון סיפר שהוא "נלהב מהעבודה של ארנה סלוט", אבל עם ההחתמה של גיורגי ממרדשווילי והמחשבה לטווח ארוך של ליברפול, ייתכן והברזילאי יתפתה ללכת לכיוון גרמניה.

שוער ליברפול אליסון. Marc Atkins, GettyImages
התחרות הבאה של דניאל פרץ תהיה קשה לא פחות? אליסון/GettyImages, Marc Atkins

המכשול הגדול ביותר עבור באיירן להחתמת אליסון הוא חוזהו המסתיים רק ב-2027 בליברפול, והרצון של האדומים להשאיל את ממרדשווילי גם בעונה הבאה לפני שיגיע לאנפילד להיות היורש של אליסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully