וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר מוקדם מהצפוי: קיליאן אמבפה בסגל ריאל מדריד לליל

למרות ההערכות על כך שהחלוץ הצרפתי ייעדר כשלושה שבועות ויחמיץ בין היתר את המפגש עם נבחרת ישראל בליגת האומות, הוא עשוי לשחק כבר ביום רביעי בליגת האלופות

תיקתקנו, 30.9/ספורט1

קיליאן אמבפה נעדר מהדרבי הגדול של מדריד אמש (ראשון) בעקבות הפציעה שספג בשריר הירך נגד אלאבס וההערכה הראשונית הייתה כי ייעדר עד סיום פגרת הנבחרות, כך שישוב לשחק נגד סלטה ויגו ב-19 באוקטובר ויחמיץ בין היתר את משחקיה של נבחרת צרפת נגד ישראל (10.10) ובלגיה (14.10).

למרות זאת ודי במפתיע, ריאל מדריד פרסמה היום (שני) את רשימת השחקנים שיוצאים לצרפת למשחק ליגת האלופות ביום רביעי נגד ליל ובסגל נכלל גם קיליאן אמבפה, שלפי הדיווחים בספרד נרשמה הטבה משמעותית במצבו והוא ישוב לאימונים.

שחקן ריאל מדריד קיליאן אמבפה. רויטרס
חוזר מוקדם מהצפוי. אמבפה/רויטרס

אם אמבפה ייטול חלק באימונים שיתקיימו היום ומחר, הוא צפוי לשבת על הספסל בליל ולהשתלב במידת הצורך במחצית השנייה. המטרה של קרלו אנצ'לוטי והבלאנקוס היא להכשירו ל-90 דקות למשחק נגד ויאריאל בשבת, בסיומו תצא הקבוצה לשבועיים של פגרת נבחרות.

מכאן שאמבפה גם צפוי לעמוד לרשות דידייה דשאן ולהיכלל בסגל למפגשים עם ישראל ובלגיה בליגת האומות, אלא אם המאמן יבחר שלא להעמיס על הכוכב הגדול ביותר שלו ולהעניק לו מנוחה לנוכח העומס הרב והפציעה הקלה שממנה רק התאושש מוקדם מהצפוי.

נזכיר כי הפציעה נגרמה לאמבפה דווקא כשנכנס לכושר הבקעה במדי הבלאנקוס, הרי שמצא את הרשת בארבעה משחקים ברציפות. אתמול הוא חסר מאוד לאלופת ספרד, שספגה בתוספת הזמן ב-1:1 נגד אתלטיקו מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully