וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופ' אלון דומניס מונה לחבר במועצה הלאומית לספורט כנציג ההתאחדות לספורט נכים

דומניס, 74, תת אלוף במילואים, כיהן כראש להק ציוד בחיל האויר. עם פרישתו מצה"ל בשנת 2000 עסק במיזמים בתחום ההיי טק, כיהן כמנכ"ל קרן הדוקור ואן ליר, ומכהן כיו"ר ודירקטור במספר לא מבוטל של חברות טכנולוגיות ואחרות

פרופ' אלון דומניס. יחצ,
פרופ' אלון דומניס/יחצ

פרופ' אלון דומניס, יו"ר עמותת איל"ן וחבר הנהלת ההתאחדות לספורט נכים והנהלת הוועד הפראלימפי, נבחר להיות נציג ההתאחדות במועצה הלאומית לספורט.

"אני שמח ונרגש שאוכל לייצג ולפעול לקידום הספורטאים הנכים בישראל, העוסקים בספורט על כל גווניו: שיקומי, הנאתי, תחרותי והישגי פראלימפי ועל כל ענפיו. אירועי השנה מציבים בפנינו אתגרים שלא הכרנו ואנו נדרשים לקלוט ולשלב ברגישות פצועי ונפגעי המלחמה ומעשי איבה, לוחמים ואזרחים - כולם."
יו"ר ההתאחדת לספורט נכים, רו"ח אהוד רצאבי ברך על המינוי ואמר "מאחל שיצליח בתפקידו הנוסף לחזק את הספורטאים והספורט הפראלימפי."

דומניס, 74, תת אלוף במילואים, כיהן כראש להק ציוד בחיל האויר. עם פרישתו מצה"ל בשנת 2000 עסק במיזמים בתחום ההיי טק, כיהן כמנכ"ל קרן הדוקור ואן ליר, ומכהן כיו"ר ודירקטור במספר לא מבוטל של חברות טכנולוגיות ואחרות.

לדומניס תואר ראשון ושני בהנדסת אוירונאוטיקה מהטכניון, תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ודוקטורט בהנדסת אוירונאוטיקה מאוניברסיטת פרדו בארה"ב.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully