וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "גם אחרי ה-7.10 לא נתנו לנו סיכוי להצליח"

30.9.2024 / 18:18

לפני תחילת היורוליג מול וילרבאן, מכבי תל אביב קיימה מסע"ת לפתיחת העונה ובה הודה המאמן: "עברנו טלטלה לא פשוטה, מה שחיזק אותנו זה מה שטבוע בישראליות - להישאר זקופים, להילחם ולדעת שבסוף ננצח". שמעון מזרחי: "התקציב זהה. לא מסתכלים על הפועל ת"א"

מכבי תל אביב מסכמת את טרום העונה/באדיבות מכבי Playtika ת"א

שלושה ימים לפני משחקה הראשון ביורוליג, נגד וילרבאן בבלגרד, מכבי תל אביב קיימה היום (שני) ביד אליהו מסיבת עיתונאים שמהווה יריית פתיחה לעונת 2024/25. מלבד היו"ר שמעון מזרחי והמאמן עודד קטש, נשא דברים לראשונה וענה לשאלות אנשי התקשורת גם מנכ"ל המועדון החדש מודי פלד, שנכנס לתפקיד במהלך הקיץ החולף.

שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
שחקני מכבי תל אביב באירוע פתיחת העונה/דני מרון

שמעון מזרחי פתח את מסיבת עיתונאים: "זו שנה מאוד-מאוד מאתגרת למדינתנו היקרה ואנחנו רואים את ההשלכות בכל תחומי החיים, כמובן שגם הספורט מרגיש על גופו ובשר ואת מה שנעשה. כולנו תקווה שבקרוב יקירנו יחזרו לכאן והן יחזרו לכאן המשחקים והקהל. זו עונה מאתגרת גם מבחינת צוות האימון שלנו, שהרי לנוכח המצב היינו צריכים להקים מחדש קבוצה ללא השחקנים הזרים שהיו כאן איתנו בשנתיים האחרונות. בתושיה ובמרקם נכון של הצוות המקצועי, הצלחנו לייצב את השורות ולייצר מרקם אחד לוחם עם שחקנים טובים. מאחל לכולנו שנה טובה שיתגשמו כל משאלותנו האישיות והלאומיות, תודה רבה".

לאחר מכן המנכ"ל החדש מודי פלד נאם לראשונה: "אני עומד כאן כמנכ"ל החדש של מכבי תל אביב בתקופה קשה ומאתגרת לכולנו, שמשפיעה על כל היבט בחיינו וכמובן שבאופן טבעי גם על עולם הספורט. מכבי תל אביב אינה רק קבוצת כדורסל, היא הרבה יותר מכך - היא סמל לאומי, מקור לגאווה ובוודאי נקודת אור בתקופה כה חשוכה. בהופעותנו באירופה נייצג לא רק את המועדון, אלא את המדינה כולה - מכבי תל אביב תמיד הייתה ותמיד תהיה הקבוצה של המדינה ונשאף להביא כבוד לכל מדינת ישראל. נפעל באחריות כלכלית מירבית, מתוך הבנה שהמלחמה מציבה בפני המשק כולו ובפני המועדון אתגרים כלכליים. למרות זאת, אני גם מאמין שזו הזדמנות עבורנו להוכיח את חשיבות הספורט בחברה. מכבי תל אביב תמשיך להוות מקור השראה, גאווה ואחדות. אני משוכנע שבכוחות משותפים נצליח לא רק לשרוד את התקופה הזו, אלא לצמוח ממנה ולהיות הרבה יותר חזקים".

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
מודי פלד, מנכ"ל מכבי תל אביב. דני מרון
המנכ"ל החדש של מכבי תל אביב, מודי פלד/דני מרון
שמעון מזרחי. דני מרון
שמעון מזרחי במסיבת העיתונאים לפתיחת העונה/דני מרון

המאמן עודד קטש הוסיף לדברי בכירי ההנהלה: "לא קל לי למצוא את המילים. אני חושב שמאז ה-7.10 הכל השתנה, הכל הפך ליותר קשה. בספורט עברנו טלטלה לא פשוטה, לקחנו אותנו מהבית שלנו ומהקהל שלנו ולא ידענו כל כך איך להתמודד עם חוסר הוודאות. מה שחיזק אותנו זה מה שטבוע בישראליות - להישאר זקופים, להמשיך להילחם ולדעת שבסוף אנחנו ננצח. הצלחנו להתגבר על הרבה מאוד קשיים בדרך - וכך גם יהיה העונה, בתקווה שהכל יסתיים מהר. קשה לאחל שנה טובה במציאות שבה אנחנו נמצאים - אי אפשר לאחל זאת כשיש מעל 100 חטופים - אבל אולי דווקא בגלל זה יש יותר מחויבות מאי פעם, אולי יכולת לשמח ולהעביר מסר. אנחנו יודעים שהכדורסל הוא עניין שולי במה שקורה, אבל יש לנו מחויבות גדולה לעם שלנו ולאנשים שנלחמים כרגע. שכולם יחזרו הביתה כמה שיותר מהר, תודה ושנה טובה".

בשלב שאלות העיתונאים, אמר קטש: "נכפה עלינו לבנות קבוצה דיי חדשה. לגבי הציפיות, הרבה תלוי בנו. קשה לי להגיד כעת איך זה ייראה ולאן אנחנו יכולים להגיע, זה מאוד מוקדם ויש לנו עוד המון עבודה כדי שנוכל להתחייב. אני כן יכול להתחייב על כך שאנחנו, כצוות וכמועדון, נעשה הכל כדי להיות הכי טובים והכי תחרותיים. מנסים לקחת את זה כאתגר ולא כתירוץ. גם אחרי ה-7.10 לא נתנו לנו הרבה סיכוי".

יש לציין ששמעון מזרחי הצהיר מיד לאחר מכן: "התקציב העונה יישאר זהה. אנחנו פועלים לפי הנחיות המועדון וצרכי הצוות המקצועי. הפועל תל אביב? אנחנו לא מסתכלים מעבר לכביש, אלא הולכים בדרך שלנו ושבה אנחנו גאים".

מודי פלד, שמעון מזרחי, עודד קטש. דני מרון
פלד, מזרחי וקטש עונים לשאלות העיתונאים/דני מרון

על הסגל שנבנה אמר קטש: "יש לנו סגל עם אופי טוב. אחת הסיבות שהצלחנו בשנתיים האחרונות ובטח שאחרי ה-7.10, זה כי היה לנו את החיבור הנכון של אנשים שאהבו להיות ביחד. באימון האחרון, בבוקר של משחק האליפות, אנשים כל כך נהנו להיות ביחד וזה אמר הרבה. זו המחויבות שלנו, להביא את הדבר הזה. אני לא יודע איך הדבר הזה יתחבר, הרבה עבודה ודרף לפנינו, אבל מבחינת רצון השחקנים, הנכונות והחיוביות שלהם, אני חושב שיקרו לנו דברים טובים".

שמעון מזרחי גם התייחס לחלקו של דייויד בלאט אחרי עזיבת אבי אבן: "אבי אבן היה במועדון 18 שנה ועבר מספר תפקידים, בעת הצורך התגייס למצלא את תפקיד המאמן ולימים היה יו"ר המחלקה המקצועית שבראשה עמד ועומד גם היום דייויד בלאט עד שיגיע מחליף. אנחנו מאחלים לדייויד הרבה בריאות והמשך עשייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully