וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דדאס מצפה לשליטה של הקו האחורי: הפועל ת"א רוצה ניצחון ראשון

30.9.2024 / 14:35

אחרי ההפסדים בגביע ווינר וביורוקאפ, האדומים יצאו לבולגריה ויפגשו את וולבס שאותה ניצחו פעמיים בעונה שעברה. הצוות המקצועי מקווה לחזור להכתיב את הקצב, בר טימור ישוב (ג', 20:45)

תקציר כדורסל ספרדי: ליימה קורוניה - ריאל מדריד 85:86/ספורט1

הפועל תל אביב המריאה היום (שני) מיוון לבולגריה לקראת משחקה מחר (שלישי, 20:45) נגד בי סי וולבס וילנה הליטאית במסגרת המחזור השני ביורוקאפ. השחקנים הצטרפו לכ-100 אוהדים אדומים על המטוס שיצא מישראל ואסף אותם מאתונה, כשהקבוצה תגיע בשעות אחר הצהריים לסופיה ותקיים את האימון המסכם בסמוקוב ארנה בערב.

הפועל תל אביב ערכה אתמול אימון ראשון באתונה, כשהשחקנים מקבלים זמן חופשי להסתובב בעיר ולנוח. בקבוצה הגדירו את ההכנה כ"לא מושלמת", בשל המעברים והטלטלות שעברו מאז סוף השבוע, אך בשל החשש של השחקנים לא מתחרטים על ההחלטה לצאת מישראל כבר במוצאי שבת.

בכל הנוגע לצד המקצועי בטוחים בהפועל ביכולתם לעבור את המשחק נגד וולבס בצורה חלקה, ולרשום ניצחון רשמי ראשון העונה. הקפטן בר טימור ישוב לסגל וצפוי לקבל דקות מסטפנוס דדאס שמקווה כי הקו האחורי שלו ישלוט יותר במשחק וישתף פעולה יותר טוב עם שחקני הפנים. בהפועל הודו כי קיים לחץ לקראת ההתמודדות, אך מקווים כי הדברים ילכו בצורה חלקה ועל הפרקט תיראה הקבוצה שהצטיינה במשחקי ההכנה.

בר טימור, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
עם בר טימור בסגל, הפועל תל אביב מקווה לבסס שליטה מהקו האחורי/אתר רשמי, הפועל תל אביב

בי סי וולבס וילנה הפסידה להפועל תל אביב בשני המפגשים בין הקבוצות בעונה שעברה. הליטאים חדשים יחסית בנוף הכדורסל במדינתם, אך בזכות הכסף הגדול במועדון, מקבלים מעמד עם כרטיס ליורוקאפ.

הקבוצה של אלסנדרו מאגרו האיטלקי כוללת שלושה שחקנים מובילים - הגארד אנתוני קוואן ג'וניור שהצטיין בשנתיים האחרונות בפרומיתאס היוונית, אנדרו אנדרוז ששיחק בעבר במכבי חיפה ולאחר מכן הגיע גם לפנאתינייקוס, והפורוורד השבדי ג'פרי טיילור שזכור מתקופתו בריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully