וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמורת סכום שיא: נמכרה גופיית המשחק של לברון ג'יימס בתיכון

התלבושת שעמה הופיע "המלך" לראשונה על שער "ספורטס אילוסטרייטד" נרכשה עבור 1.3 מיליון דולר - פי שניים משתי המכירות הקודמות יחד

תקציר כדורסל ספרדי: ליימה קורוניה - ריאל מדריד 85:86/ספורט1

גופיית המשחק שלבש לברון ג'יימס בנבחרת בית הספר התיכון בו למד הועמדה למכירה פומבית בפעם השלישית בחמש השנים האחרונות, ונרכשה במחיר שגבוה כמעט פי שניים מזה ששולם עליה בשני המקרים הקודמים במצטבר. פריט האספנות הנדיר נמכר בסכום של 1.3 מיליון דולר.

ההכרזה על מכירתה הייתה בשבת האחרונה, אחרי שב-2021 שולמו תמורת 512,000 דולר ושנתיים לפני כן 184,000. שוויה העדכני קבע שיא חדש לגופיית כדורסל תיכונים במכירה פומבית.

מדי המשחק של בית הספר "סט. וינסנט-סט. מרי" שלבש לברון ג'יימס נושאים עמם סמליות כיוון שעמם הוא הופיע בפעם הראשונה בחייו על שער המגזין היוקרתי "ספורטס אילוסטרייטד" ב-3 בפברואר 2002, תחת הכותרת "הנבחר". למעשה, היה זה הרגע בו נחשפה התופעה לעולם.

גופיית בית הספר התיכון של לברון ג'יימס. PETER PARKS/AFP, GettyImages
הגופייה שוברת השיאים של לברון ג'יימס מוצגת לראווה במכירה הפומבית/GettyImages, PETER PARKS/AFP

כזכור, ג'יימס קפץ היישר מהתיכון ל-NBA שנה לאחר מכן והמשיך לקריירה שכללה ארבע טבעות אליפות ושלוש מדליות זהב אולימפיות עם נבחרת ארצות הברית. בעוד מספר שבועות יפתח לברון את עונתו ה-22 בקריירה כשהוא עדיין בשיא, ויקבע תקדים נוסף כשישתף פעולה בשורות לוס אנג'לס לייקרס עם בנו ברוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully