וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ר"ג תדהים את א.א.ק אתונה? "אחת הקבוצות הגדולות ביוון"

30.9.2024 / 12:29

הופעות הקבוצה של ברנר בליגת האלופות של פיב"א ייפתחו במשחק חוץ אצל אחת היריבות הבכירות במפעל, שדווקא נחלשה מעט העונה. המאמן: "המטרה להעפיל שלב"

תקציר כדורסל ספרדי: ליימה קורוניה - ריאל מדריד 85:86/ספורט1

22 שנים אחרי הפעם האחרונה בה שיחקה במפעל אירופי, תחל מכבי רמת גן את דרכה מחר (שלישי, 19:00) בליגת האלופות של פיב"א כשתתארח אצל א.א.ק אתונה החזקה. הקבוצה שתסיים ראשונה בבית, שכולל גם את ריגה וטלקום בון, תעפיל ישירות לטופ 16 והמדורגות שנייה ושלישית תשחקנה בפלייאין על הכרטיס לשלב הבא.

רמת גן יצאה הבוקר לאתונה בסגל מלא, כשהשאלה הפתוחה היחידה היא שיתופו של אייזיאה מיילס שלא שיחק בניצחון על בני הרצליה בחצי גמר גביע ווינר ביום שישי. בוודאות ישחקו קנדל מקולום ורוברטו גלינאט שחזרו מהיעדרות בסוף השבוע שעבר, כמו גם בניה סרור לו היה המשחק נגד הרצליה הופעת בכורה העונה אחרי פציעה שהשביתה אותו מכל תקופת ההכנה.

"אנחנו מתרגשים וגאים לייצג את ישראל בזירה הבינלאומית, במיוחד בתקופה מיוחדת זו של מלחמת חרבות ברזל", אמר המאמן שמוליק ברנר לפני המראת הקבוצה, "ההופעה שלנו בליגת האלופות היא צעד נוסף של המועדון לקדמת הבמה של הכדורסל הישראלי. הוגרלנו בבית מאתגר מאד מבחינה מקצועית, עם קבוצות איכותיות כטלקום בון שזכתה בתואר במפעל הזה לפני שנתיים וא.א.ק אתונה מולה אנו פותחים את המסע האירופי שלנו. זוהי אחת הקבוצות הגדולות ביוון, עם סגל שחקנים עמוק בעלי עבר ב-NBA וניסיון ביורוליג. המטרה שלנו היא להעפיל לשלב הבא".

קנדל מקולום, מכבי רמת גן. גיא ביטמן באדיבות מכבי קבוצת כנען רמת גן, אתר רשמי
הוא בטוח ישחק. קנדל מקולום/אתר רשמי, גיא ביטמן באדיבות מכבי קבוצת כנען רמת גן

א.א.ק אתונה, שבאופן טבעי נחשבת לאחת הקבוצות היותר טובות בליגת האלופות בשנים האחרונות, בנתה סגל שונה לחלוטין לקראת העונה הקרובה. המנהל המקצועי ג'ורג' הינאס עבר להפועל תל אביב ובא.א.ק שינו את גישתו שכללה הבאת שמות גדולים, והלכו על סגל מאוזן יותר.

ובכל זאת, לא.א.ק שני שחקנים מוכרים - הפורוורד מינדאוגאס קוזמינסקאס, שממשיך בקבוצה לעונה נוספת וברזומה שלו עבר עשיר ביורוליג וב-NBA, והגארד האנטר הייל, מהמצטיינים בליגת האלופות בעונה שעברה. לקבוצה עוד שישה זרים אמריקאים, רובם המכריע עד גיל 26, וכולם ללא ניסיון במפעלים אירופיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully