וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק פציעה: ההסבר של הפועל באר שבע לרישום שלושה שוערים

30.9.2024 / 11:51

לאור הביקורות על כך שבדש לא נכלל בסגל, במועדון הסבירו את ההחלטה יוצאת הדופן להלביש את גורדין כשוער שלישי במשחקים האחרונים

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חיפה 0:3/ספורט1

גם אמש (ראשון), כמו במשחק הקודם של הפועל באר שבע, ישבו על ספסלה שני שוערים מחליפים: אופיר מרציאנו ובן גורדין. נגד הפועל חדרה הסביר המאמן רן קוז'וך כי מרציאנו לא היה כשיר לגמרי לשמש כשוער משנה, לכן הוא נאלץ להלביש שוער נוסף על מנת שיהיה לו מענה למקרה שניב אליאסי יבקש חילוף.

אמש, מול הפועל חיפה, זה קרה שוב כשהפעם מנפק מאמן הפועל באר שבע שני הסברים: הראשון היה שאליאסי סבל בימים האחרונים מפציעה ואפילו עבר אתמול בבוקר בדיקת MRI, לכן הפועל באר שבע נזקקה שוב לשני שוערים על הספסל. אלא שבמקרה הזה, לא הסתפק המאמן בכך וטען שזו לא הסיבה היחידה.

כידוע, על פי המתווה החדש של משרד התרבות והספורט קיים קריטריון למענקים עבור הקבוצות ואחד מהם הוא חובת רישום של שני שחקנים ישראלים ילידי 2003 ומעלה בסגל.

הראשון הוא אמיר גנאח, והשני - כך מתברר - חייב להיות גורדין, אלא אם הפועל באר שבע תעלה שחקן מהנוער שיתלבש במשחקיה. למעשה, בסגל הנוכחי יש רק שני שחקנים ילידי 2003 ומעלה: גנאח וגורדין. וכדי שהקבוצה תוכל להמשיך לעמוד בקריטריונים של עידוד השחקן הישראלי, נרשם השוער השלישי כבר פעמיים.

שחקן הפועל באר שבע, גיא בדש. ברני ארדוב
הדחתו מהסגל עוררה דיון. גיא בדש/ברני ארדוב

עד לא מזמן היה להפועל באר שבע בקטגוריה הזו גם את אילי מדמון, אך הוא עבר להפועל ירושלים, כידוע. בבאר שבע פתחו אמש והבוקר את הנושא ודנו בו בצורה גלויה, גם קוז'וך וגם גורמים נוספים במועדון, בעיקר בשל העיסוק התקשורתי בגיא בדש. בצמד המשחקים האחרון שחקן הכנף לא נכלל בסגל, ומאחר שהקבוצה רושמת שני שוערים, הדבר הוביל לדיון ואף לביקורת כלפי המועדון שכביכול פוגע בבדש במזיד. כעת עשו בהפועל באר שבע סדר והסבירו את הדברים - וזו הסיבה המלאה שבשני המשחקים האחרונים פעלה בצורה יוצאת דופן והושיבה שני שוערים על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully