וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד נגד קורטואה: "הוא לא קורבן, ראו אותו צוחק"

סימאונה גינה את השוער ריאל ששיחק אצלו בעבר: "לא מצדיק השלכת חפצים, אבל צריך להעניש גם את המקניטים". קוקה: "השחקנים צריכים להיות חכמים יותר". אוהד שזרק מצית החזיק גם סכין, שריקות בוז לשחקנים שהודו לאולטראס

תיקתקנו 29.9/ספורט1

מחזה מכוער הכתים את הדרבי של מדריד שנגמר ב-1:1 בין אתלטיקו לריאל אמש (ראשון), כשהשלכת חפצים לעבר שוער הבלאנקוס טיבו קורטואה גרמה להפסקת המשחק במשך רבע שעה והורדת השחקנים מכר הדשא. כזכור, הבלגי החל את הקריירה בצד השני של בירת ספרד, אבל לא לקח את העבר בחשבון כשהקניט את אוהדי אתלטיקו לאחר שריאל עלתה ליתרון זמני, והביקורות היו בהתאם.

כבר במהלך האירוע ניגש מאמן אתלטיקו דייגו סימאונה לשוחח עם קורטואה, אותו הדריך במשך שלוש שנים. "אמרתי לו שיהיה רגוע. אנחנו לא צריכים את האנשים האלה ביציע", גינה "צ'ולו" את זורקי החפצים מצד אחד, אבל מצד שני הוא בעיקר יצא נגד ההתנהגות של השוער: "אנחנו צריכים להיזהר מאלה שמתקרבנים. ראו אותו צוחק ולועג לקהל".

עוד אמר סימאונה: "המועדון יקבל החלטה לגבי האשמים, אלה מעשים לא מוצדקים וחייבים לפעול נגד האחראים לכך, אבל צריך גם להעניש את אלה שמלבים את האש. זה לא מצדיק מה שקרה, אבל זהירות עם זה, ואני כולל את עצמי. לדעתי, צריך לנקוט בסנקציות נגד המקניטים. בגלל שלא עושים את זה, אפשר לעשות מה שרוצים". מאמן אתלטיקו הזכיר: "זה קרה לקורטואה בברנבאו כשהוא שיחק אצלנו. אנחנו לא קורבנות".

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה עם שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה. Florencia Tan Jun, GettyImages
סימאונה לא היסס לקרוא לענישה נגד קורטואה/GettyImages, Florencia Tan Jun
שחקן אתלטיקו מדריד קוקה מול שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה. רויטרס
גם קוקה התעמת עם שוער אתלטיקו לשעבר/רויטרס

קפטן הקולצ'ונרוס, קוקה, ביקר גם הוא את חברו לקבוצה בעבר: "השחקנים צריכים להיות יותר חכמים ולהבין איפה אנחנו נמצאים. הפרוטוקול אומר שעוד אירוע כזה היה מפוצץ את המשחק, אי אפשר שנשלם בגלל ארבעה אנשים".

הקשר היה בין השחקנים שניגשו ליציע האולטראס שממנו הושלכו מצתים, שקי זבל ובקבוקי מים, בין היתר, לעבר קורטואה. "זה היה טירוף. דבר כזה לא יכול לקרות במגרש כדורגל. הם אומרים שהתגרו בהם, מה שלא מצדיק את המעשה. חבל מאוד, אני מקווה שהמשליכים לא יחזרו לאצטדיון. זה מטיל כתם על אתלטיקו, בתור אוהד הקבוצה אני לא גאה. אני הולך הביתה מוטרד. לגרש את האולטראס? זו החלטה של המועדון, אני לא יכול לומר דבר כזה".

שריקות בוז לשחקנים שהודו לאולטראס

חלק גדול מהנוכחים באצטדיון, אגב, שרק בוז כאשר שחקני אתלטיקו ניגשו בסיום המשחק ליציע האולטראס והודו להם. המועדון הוציא הודעה רשמית, לפיה כבר אותר אחד ממשליכי החפצים.

בינתיים, גורם במשטרת ספרד הודה שאחד האשמים שזרק מצית, החזיק ברשותו חפץ נוסף: "נשק? יכול להיות", אמר. בתקשורת במדריד דווח כי מדובר בסכין, כאשר ברשת הופצה תמונה.

קורטואה, אגב, סיים את המשחק פצוע ולא יכול היה לבצע את בעיטות השוער בגלל כאבים במפשעה. מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי אישר שהבלגי יעבור בדיקות ובסיומן אובחן עם פגיעה בשריר שתשבית אותו לכל הפחות עד תום פגרת הנבחרות באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully