וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכה למנצ'סטר סיטי? בברצלונה ממתינים לתשובה מהקשר

עודכן לאחרונה: 30.9.2024 / 9:55

פרנקי דה יונג קיבל הצעה לחידוש חוזה לפני מספר חודשים, אך בינתיים מעביר את הזמן בריאיונות. בבארסה חושדים שהוא רוצה לעזוב וינסו למכור אותו לפני תום חוזהו

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם 3:0/ספורט1

ביום ראשון ברצלונה פרסמה ריאיון מקיף עם פרנקי דה יונג, ריאיון שבו ההולנדי ניסה להפריך את השמועות על שכר העתק שלו והתגונן מפני פרסומים שליליים עליו ועל כך שהוא פצוע תקופה כל כך ארוכה. ברצלונה הציעה לדה יונג חוזה חדש לפני מספר חודשים, כך לפחות על פי הדיווחים, אך המועדון נמצא בעלטה לגבי עתידו של ההולנדי שטרם השיב להצעה.

בברצלונה חושדים שדה יונג מחזיק בהצעה ממנצ'סטר סיטי, ובמועדון רוצים לפתור את הסוגייה הזו כמה שיותר מהר. עם תום החוזה שלו ב-2026, ברצלונה תצטרך להתמודד עם הנושא בדחיפות הולכת וגוברת. אם דה יונג לא יישאר במועדון לטווח ארוך, עליהם לחפש למכור אותו בהקדם האפשרי בזמן שהוא עדיין שומר על ערך מסוים.

פרנקי דה יונג באימון נבחרת הולנד. ANP, GettyImages
מחכה למנצ'סטר סיטי? דה יונג/GettyImages, ANP

אם יש כוונה לחתום על חוזה חדש משני הצדדים, ככל שהוא מתקרב לסוף החוזה שלו, כך יהיה רב יותר כוח המיקוח של סוכניו של דה יונג. כזכור, ברצלונה כבר ויתרה על אילקאי גונדואן שחזר למנצ'סטר סיטי, שמצידה מחפשת מחליף לרודרי הפצוע. בארסה סובלת גם מהפציעה של גאבי, כך שדה יונג למעשה אמור להיות הקשר האחורי שלה בסגל השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully