וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבוכה עולמית": התמונה שהרתיחה את ספרד אחרי הדרבי

אחרי שהדרבי כמעט פוצץ בגלל השתוללות אוהדי אתלטיקו, בספרד תוהים למה השחקנים התחנפו אליהם. האם קורטואה היה זה שליבה את העניינים, ומה באמת השליכו עליו?

מחוץ לקווים, 29.9/אולפן וואלה פלוס

איזה קרב עירוני סוער סיפק לנו אתמול (ראשון) הדרבי של מדריד. אומנם במחצית הראשונה הכדורגל לא התעלה לרמה גבוהה, אבל במחצית השנייה היה כמעט כל מה שאפשר לבקש: שערים יפים, אווירה לוהטת, דרמה בסיום וקהל משולהב. זה נגמר ב-1:1, שמשמש בעיקר את ברצלונה שנותרה בפסגה בפער בטוח, אבל חובבי הכדורגל נהנו מערב מהנה של כדורגל, גם אם לפרקים אלים.

שחקני אתלטיקו מדריד מודים לאוהדים אחרי הדרבי. GettyImages
מודים לקהל בסיום. שחקני אתלטיקו מול היציע שממנו הושלכו החפצים שכמעט גרמו לפיצוץ המשחק/GettyImages

ריאל מדריד כבשה ראשונה מרגלי מיליטאו (64), וכמה דקות לאחר מכן המשחק הופסק מאחר שאוהדי אתלטיקו החלו לשליך חפצים על שוער ריאל טיבו קורטואה (שכזכור שיחק בעבר באתלטיקו). הצילומים מראים שקורטואה חוגג בצורה די מתריסה את השער של ריאל, ואומנם זה לא מצדיק השלכת חפצים, אבל בשורה התחתונה המשחק הופסק לדקות ארוכות, השחקנים ירדו לחדר הלבשה, והכרוז הזהיר את הקהל שאם לא יירגע המשחק לא יחודש.

הקהל הפסיק להשליך חפצים, אבל ממש לא נרגע, ודחף את שחקני אתלטיקו עד הרגע האחרון בניסיון להשוות. ואכן, זה קרה. כדור עומק מצוין מצא את רומרו, שעבר את קורטואה וכבש את השוויון בדקה ה-90+5. לאחר מכן יורנטה עוד הורחק על עבירה גסה מאחור והשאיר את המארחת בעשרה שחקנים, אבל זה נגמר ב-1:1 ורק נקודה לשתי הקבוצות, שנותרו בלתי מנוצחות אבל רחוקות מבארסה.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

הלהיט את הקהל? קורטואה

ב"אס" כינו את ההתפרעות של אוהדי אתלטיקו כ"מבוכה עולמית", כששחקני הקבוצה והמאמן צ'ולו סימאונה ניגשו לאוהדים ביציעים בניסיון להרגיע אותם. הזעם נמשך עוד יותר לאחר מכן, כשפורסמו תמונות של שחקנים של אתחטיקו מתחננים בפני אוהדים עם מסיכות שיפסיקו להשתולל, ובסיום ניגשו לאותו יציע בדיוק - שממנו הושלכו החפצים שכמעט גרמו לפיצוץ המשחק - והודו לאוהדים. יש לציין כי חלקים מהקהל בשאר היציעים באצטדיון שרק בוז למחווה של השחקנים.

העיתונאי מיגל קינטנה צייץ: "לראות את קוקה "מדבר" עם גברים עם כובעי גרב אומר הכל. איזו בושה. והבעיה הכי גדולה זה המועדון שלא עושה כלום כדי לפתור את זה",.

שריקות בוז לשחקני אתלטיקו שהודו לאוהדי האולטראס

קוקה, שחקן אתלטיקו, רמז שהאשמה היא גם של קורטואה שלכאורה ליבה את היצרים. "אלה היו רגעים מתוחים מאוד", אמר, "אסור שזה יקרה על הדשא. מצד שני, אנחנו מקצוענים, וגם אנחנו השחקנים חייבים לדעת להיות יותר חכמים". על המשחק אמר קוקה: "שתי הקבוצות רצו לנצח, היה משחק מאוד אינטנסיבי, רצינו שלוש נקודות אבל אהבתי את מה שהראינו במחצית השנייה, ואני חושב שגם הקהל אהב".

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצקלוטי נשאל איך לטפל בתקריות כאלה, ואמר: "אני רק מאמן". על התיקו אמר אנצ'לוטי: "אנחנו עדיין נאבקים על נקודות, לקחנו פה נקודה, וזוכרים מה היה לנו פה בשנה שעברה, אבל אולי זה סימן טוב לעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully