וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: העולה החדשה לליגה הספרדית הדהימה את ריאל מדריד

ליימה קורוניה פיגרה כל המשחק, אבל מהלך של שלשה ועבירה העניק לה 85:86. דרמות במשחקי הסופר קאפ ביוון ובטורקיה, עמית עבו הצטיין מול ז'לגיריס

מחוץ לקווים, 29.9/אולפן וואלה פלוס

ערב גדוש בכדורסל אירופי הוליד הפתעה מרעישה ושתי דרמות ענק. במסגרת המחזור הראשון בליגה הספרדית, האלופה ריאל מדריד הופתעה הערב (ראשון) בחוץ בידי לא אחרת מאשר העולה החדשה ליימה קורוניה. הבלאנקוס הובילו במשך כל המשחק והגיעו למהלך האחרון ביתרון 82:85, אלא שיוניו ברואטה צלף שלשה תוך כדי שהוא סוחט עבירה מדז'נאן מוסה, דייק בזריקת הבונוס מהקו וקבע 85:86 מהמם למארחת. ברנדון טיילור בלט בקורוניה עם 20 נקודות ופקונדו קמפאסו קלע 21 בצד המפסיד, ארבעה ימים לפני המשחק הראשון של ריאל ביורוליג, נגד באיירן מינכן.

בטורקיה, אנאדולו אפס זכתה בסופר קאפ בפעם ה-14 בתולדותיה, בתום 82:83 דחוק על יריבתה המושבעת פנרבחצ'ה. אחרי שאנאדולו שמטה יתרון דו-ספרתי ברבע האחרון, האקסים של מכבי תל אביב נכנסו לפעולה בכל צד: אלייז'ה בריאנט החזיר את ההובלה, סקוטי ווילבקין קבר שלשה בצד השני ואז שתי הקבוצות העבירו את השניות הנותרו באיבודי כדור. בריאנט קלע 21 ובצד השני בלט בונזי קולסון, שעבר כידוע ממכבי תל אביב לפנרבחצ'ה בקיץ האחרון, עם 19 נקודות ושישה ריבאונדים.

עמית עבו צולף שלשה מהחצי מול ז'לגיריס

סופר קאפ מותח במיוחד נרשם גם ביוון: הן אלופת אירופה פנאתינייקוס והן יריבתה השנואה אולימפיאקוס רשמו החתמות מרשימות ביותר בפגרה, והערב החבורה מפיראוס השתלטה על התואר הראשון של העונה עם 85:86. המשחק הופסק במשך כחצי שעה ברבע הראשון כדי לתקן את אחד הסלים. סשה וזנקוב שהוביל את אולימפיאקוס עם 20 נקודות, נעץ את המסמר האחרון כ-34 שניות לסיום כשצלף שלשה שהעלתה את האדומים-לבנים לפלוס 9. פאו הספיקה רק למזער נזקים בזמן שנותר. גם טיילר דורסי בלט הצד המנצח וקלע 19, כמות זהה לזו שרשם מריוס גריגוניס בצד המפסיד. קוסטאס סלוקאס רשם 18 נקודות.

גם נציגות ישראלית הייתה הערב: בליגה הליטאית הצטיין עמית עבו במדי נבז'יס, עם שבע שלשות מ-11 ניסיונות בדרך ל-24 נקודות מול ז'לגיריס קובנה הגדולה. הרכז מסר גם שבעה אסיסטים, אבל קבוצתו נוצחה 89:76.

בגרמניה, ים מדר שיחק 10 דקות ולא קלע בניצחון 80:81 של באיירן מינכן, שהושג בזכות סל מכריע של דווין בוקר נגד המבורג. מדר הוריד ארבעה ריבאונדים ומסר שני אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully