וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרשנים מתלהטים: "טן האח, תם זמנך". המאמן: "תמיד יש יום חדש"

הכותרות באנגליה קוטלות ללא רחמים את מאמן מנצ'סטר יונייטד אחרי התבוסה 3:0 מול טוטנהאם, טן האח: "צריך להתמקד במשחק הבא". נוויל: "יום מזעזע, צריך לסדר משהו עכשיו"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם 3:0/ספורט1

אם עד עתה הביקורת כלפי אריק טן האח הייתה מסויגת, התבוסה אתמול (ראשון) 3:0 לטוטנהאם באולד טראפורד החריפה את הטון. "הזמן שלך נגמר", קראה הכותרת ב"דיילי מייל", "נגמרו לך התירוצים, הגישה של הקבוצה שלך מסריחה". הכותרת ב"סאן" הייתה "Red man walking" - משחק מילים על "איש מת מהלך". זו הפעם השנייה שיונייטד מובסת 3:0 בבית העונה (ועברו רק 6 מחוזרים), ואתמול היא שוב פתחה משחק מרכזי עם ספיגה מוקדמת, הפעם אחרי פחות משלוש דקות. בהמשך ברונו פרננדש הורחק, בהחלטה מעט מחמירה, אבל בשורה התחתונה - הקבוצה בשפל.

לדברי גארי נוויל, הפרשן ושחקן העבר, "הייתי כאן מספיק פעמים במהלך 10 עד 12 השנים האחרונות כדי לדעת שבתוצאה כזו, צריך לסדר משהו עכשיו. זה פשוט יהיה כדור שלג אם זה לא יטופל. זה היה יום מזעזע. אין תירוצים, אין כל כך הרבה פציעות וכל כך הרבה כסף שהושקע. זה עצוב. לא הייתי מתלונן בכלל כאוהד יונייטד אם טוטנהאם הייתה כובשת שישייה, כי הם היו הרבה יותר טובים והיו להם כל כך הרבה הזדמנויות.

"זה יום חשוב עבור שתי הקבוצות האלה. אבל הלחץ הולך להיות עצום השבוע באולד טראפורד, בניסיון לשכנע את האוהדים שעדיין יש להם במה להאמין. זה היה יום רע עבור טן האח, ממש רע".

מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח. PAUL ELLIS/AFP, GettyImages
במצבו, כל מה שיאמר יישמע פאתטי. טן האח/GettyImages, PAUL ELLIS/AFP

הפרשן ג'יימי רדנאפ: "זה כבר הגיע לשלב שבו אתה מרחם על המאמן. הוא נראה לגמרי לא במקום. זה היה כל כך קל לטוטנהאם, הם היו כל כך רגועים. יונייטד הוציאו יותר מ-600 מיליון פאונד ונמצאים בשפל, אני לא רואה לאן הם יכולים ללכת מכאן. זה מביך כי מועדון בסדר גודל כזה לא אמור להפיק הופעות כאלה".

מאמן יונייטד הודה שהמצב מאכזב אבל ממשיך לתרץ: "לספוג שער אחרי שתיים או שלוש דקות, זה עשה משהו לאמונה שלנו. מיותר לחלוטין. לספוג שער כזה, עם אותה טעות כמו באמצע השבוע מול טוונטה, זו התקפה שצריכה להיעצר ברגע הראשון.

"מאותו רגע היינו לחוצים על הכדור. היו לנו כמה רגעים טובים, אבל מאותו רגע לא הצלחנו להשתלט על המשחק. ואנחנו יכולים לעשות יותר מזה. גם אחרי כזו טעות מצידנו אנחנו צריכים להישאר רגועים.

"היו לנו הזדמנויות והרגעים שלנו לחזור למשחק, עם זירקזי ואלחנדרו גרנאצ'ו כשעוד היו לנו 11 שחקנים, ואז גם אחרי הכרטיס האדום היו לנו רגעים טובים.

"עכשיו אנחנו צריכים להתמודד עם זה ולהראות חוסן. זה לא מספיק טוב. אנחנו צריכים לקבל את זה ולהשתפר. להתמקד במשחק הבא ולעשות דברים יותר טוב ממה שעשינו היום".

"תמיד יש יום חדש. אני לא רוצה לדבר על התקדמות אחרי תבוסה כזו. אנחנו צריכים להתמודד עם זה".

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
קולוסבסקי כובש לזכות טוטנהאם מול מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד. GettyImages
קולוסבסקי כובש לזכות טוטנהאם מול מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד/GettyImages

מאמן טוטנהאם, אנג' פוסטקוגלו: "היינו ממש טובים. ברור שזה ניצחון גדול. זה כל מה שאנחנו רוצים להיות. יכולתי לראות את הגישה של השחקנים, הם לא התעכבו על הזדמנויות שהוחמצו. ידעתי שהשערים יגיעו. ההרחקה? למען האמת, לא שינתה הרבה. היינו בשליטה עוד לפני כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully