וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאזטיץ' עצבני: "היינו אסון, אני כועס. האחריות היא שלי"

מאמן מכבי ת"א בעט בבקבוקים אחרי ה-1:1 נגד טבריה: "היעדר הקהל? זה תירוץ, היה עדיף שהאוהדים לא יראו אותנו ככה. שיחקנו רע". נחמיאס: "ממש לא זלזלנו בטבריה". חודדה: "אנחנו לא מתבלבלים"

תקציר: מכבי תל אביב - עירוני טבריה 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב קיוותה להשלים פתיחת עונה של חמישה ניצחונות רצופים לראשונה זה 31 שנה, אבל הערב (ראשון) הגיעה המעידה הראשונה שלה בליגה עם 1:1 מאכזב מול עירוני טבריה בבית. הצהובים הובילו בהפסקה משער של עידן נחמיאס, אבל הארון שפסו איזן במחצית השנייה והעולה החדשה סחטה נקודה מפתיעה בבלומפילד, שהיה ריק מאוהדים בשל הנחיות פיקוד העורף.

בסיום, ז'ארקו לאזטיץ' זעם ובעט מספר פעמים בבקבוקי מים באזור חדרי ההלבשה ובדרך לשם. "ברכות ליריבה. היינו אסון, באופן טבעי אני כועס", אמר מאמן מכבי תל אביב על המשחק. "שיחקנו רע, בלי אומץ. זו אחריות שלי לחלוטין וזה רע מאוד. אין לי מה להגיד לשחקנים אחרי המשחק. טבריה שיחקה כמו במשחקים הקודמים, אנחנו היינו הבעיה. לא תקפנו את השטחים הריקים, איבדנו כדורים, היינו רעים מאוד".

שלושה ימים אחרי משחק בליגה האירופית, וכשביום חמישי ממתין לו אחד נוסף, הסרבי ביצע רוטציה וקיווה לא לשלם על כך מול יריבה צנועה יחסית. דור תורג'מן ורוי רביבו נותרו מחוץ לסגל, ואושר דוידה ואיסוף סיסוקו עלו מהספסל. "זה תירוץ. הכל יכול לקרות, האחריות היא שלי וזה לקח עבורנו. זה קורה בכדורגל", המשיך לאזטיץ'.

לסיום, הוסיף: "היו לי חמישה חילופים והשתמשתי בכולם. גם היעדר הקהל זה תירוץ. היה עדיף שלא יראו את מכבי ככה".

עידן נחמיאס: "שמחתי לכבוש ולעזור לקבוצה ולהקדיש את הניצחון לחבר שלי שנפל בשנה שעברה, לתת למשפחה ולחברים הקרובים קצת חיוכים. אבל לא הצלחנו להיראות טוב ולעשות מה שרצינו. אני בטוח שהמאמן כבר מוכן לנתח את הדברים ונשתפר למשחק הבא. זלזול בטבריה? ממש לא.

"הקהל זה דחיפה אבל אין תירוצים. כל משחק כזה זה שיעור, שיעור טוב, ונלמד מזה. יכולנו לנצח את המשחק, זה כדורגל ודברים שיכוילם לקרות, ניקח את זה ונלמד מזה".

מאמן מכבי תל אביב ז'ארקו לאזטיץ'. דני מרון
עצבני. לאזטיץ'/דני מרון

מאמן עירוני טבריה אלירן חודדה הגיב לתיקו: "גם באסיפה לפני המשחק, וגם במחצית, דיברתי על זה שהכי חשוב במשחק כזה הוא להאמין עד הסוף ולהישאר במשחק. הגול שקיבלנו הוא לא של כדורגל, זו טעות שלא צריכה לקרות. והגענו למספר הזדמנויות".

ההכנות בצל הירי לצפון: "היה שבוע בלתי רגיל לחלוטין, התאמנו במרכז, עברנו בין מגרשים. הייתה לנו אזעקה לפני האימון בצפון. הזרים שהבאנו השנה שיחקו פה בארץ וידעו למה הם נכנסים, זה חלק מהאסטרטגיה".

חודדה הוסיף: "מלבד התוצאה אפשר לקחת את זה שהיינו מאוד מוכנים טקטית, אגרסיביים. אני מאוד גאה בבחורים, הם עברו שבוע קשה ולא פשוט. הם הוכיחו שיש קבוצה בטבריה, יש דרך. כל הקרדיט מגיע לשחקנים. אנחנו לא יכולים לשחק פתוח נגד מכבי תל אביב, לא רצינו 'להיראות יפים'. היינו צריכים לצמצם את הפערים, והצלחנו. אנחנו לא מתבלבלים, זו השנה הראשונה שלו בליגה וחבלי הלידה לא פשוטים. המטרה היא להישאר בליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שוער עירוני טבריה דניאל טננבאום. דני מרון
שמר על אופטימיות למרות הטעות. טננבאום/דני מרון

דניאל טננבאום אמר: "זאת הייתה נקודה חשובה, כל משחק הוא מטרה חדשה. כל נקודה בליגה טובה בשבילנו. בשער שלהם הייתי יכול לעשות יותר טוב, אבל בכל מקרה נתתי משחק טוב ועזרתי לקבוצה שלי. זה מרגש לשחק מול מכבי תל אביב, מבאס שזה בלי קהל, אבל המצב לא נותן לנו. מקווה שהמלחמה תסתיים בקרוב והחטופים יחזרו מהר. למדתי במכבי תל אביב לתת את הטוב ביותר שאני יכול. אחרי הגול כבר חשבתי קדימה, אני לא חושב על העבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully