וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת דרשה תשובות מהמשטרה על פארסת ריינה

עודכן לאחרונה: 29.9.2024 / 19:35

ארז כלפון ביקש לבצע תחקיר על האירוע בו אוהדי בית"ר ירושלים מנעו משחקניו של מימר לצאת מחדרי ההלבשה בבלומפילד. במנהלת דורשים לוודא יציאת כל בעלי התפקידים על מנת שהמקרה לא יחזור על עצמו. כפי שמסתמן: גם במשחק של הפועל תל אביב בלאומית מחר לא יהיה קהל

אוהדי בית"ר ירושלים מקללים את שחקני בני ריינה/לפי סעיף 27א'

במנהלת הליגות בכדורגל לא אהבו את צילומי הוידאו שהגיעו אמש (שבת) מבלומפילד בסיום המשחק בין מכבי בני ריינה לבית"ר ירושלים, ובהם רואים אוהדים של בית"ר ירושלים צובאים על הדלתות באיצטדיון ומונעים משחקני ריינה לצאת למכוניותיהם הביתה.

יו"ר המנהלת ארז כלפון שיגר הבוקר מכתב תלונה למשטרה וביקש לבצע תחקיר על האירוע. במשטרה השיבו כעבור זמן כי השוטרים ליוו את האוטובוס של בני ריינה ולא ידעו כי בחדר ההלבשה עדיין נמצאים שחקנים של הקבוצה שאמורים לעזוב באופן פרטי. מכתב התשובה לא סיפק את המנהלת שכתבה מכתב חזרה ובו דרשה כי כוחות המשטרה יוודאו מעתה והלאה כי כל בעלי התפקידים עזבו את המקום ולא תיתן למצב שהיה אמש לחזור על עצמו.

יו"ר מנהלת הליגות בכדורגל ארז כלפון. שלומי גבאי
במנהלת דורשים לתחקר את האירוע. ארז כלפון/שלומי גבאי

גם מחר בבלומפילד במשחק בין הפועל תל אביב לכפר שלם בליגה הלאומית לא יהיה קהל, כך הודיעו האדומים באופן רשמי. המארחת אמנם ניסתה להעתיק את המשחק לירושלים, באר שבע או אשדוד, אך לא קיבלה מענה חיובי ותשחק מחר מול יציעים ריקים. לא צפויים שינויים בהנחיות פיקוד העורף, וכפי שאתמול לא היה קהל בין בני ריינה לבית"ר והערב לא יהיה קהל בין מכבי תל אביב לעירוני טבריה, כך גם מחר לא יהיו צופים. נכון לעכשיו, המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה בשלישי בטדי יהיה עם קהל.

במנהלת הוסיפו והודיעו כי במהלך במשחקי הליגה אם תשמע אזעקה במתחם ה-VAR בשוהם, המשחק ימשיך להיות משוחק. באותן דקות בהן שופטי המסך יהיו בחרב המוגן, לא יהיה שיפוט מסך כפי שקורה במקרה של תקלה טכנית. במידה ותהיה אזעקה בשוהם בסמוך לפתיחת המשחק או המחצית השנייה, ימתין השופט לחזרת שופטי המסך ואז יתחיל את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully