וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משט "גל ראשון" - פתיחה מוצלחת לעונת השיט החדשה

האירוע, שאורגן על ידי הפורום לקידום השיט והחברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה, משך כ-150 שייטים וכ-30 כלי שיט מגוונים

משט גל ראשון 2024 במרינה בהרצליה. שרה פלג,
מימין לשמאל: ארז לזובר מנכ"ל החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה, שחר גרינדלינגר מנהל מרינה-לי הרצליה, איזי סויסה יו"ר הפורום לקידום השיט, אייל פביאן סגן ראש העיר הרצליה, רוני ברמץ מנכ"ל הפורום לקידום השיט/שרה פלג

המשט החגיגי "גל ראשון" שנערך ביום שישי האחרון בחופי הרצליה סימן בהצלחה את פתיחת עונת השיט ואת השנה העברית החדשה. האירוע, שאורגן על ידי הפורום לקידום השיט והחברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה, משך כ-150 שייטים וכ-30 כלי שיט מגוונים. המשתתפים נהנו משני מסלולים - תחרותי ועממי - שהתאימו לכל רמות המיומנות. הצופים מהחוף זכו למופע ימי מרהיב, כאשר עשרות כלי שיט ומפרשים מילאו את קו האופק.

ארז לזובר, מנכ"ל החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה: "משט 'גל ראשון' הוא יותר מאירוע ספורטיבי - זוהי חגיגה מרהיבה של ים וקהילה. האירוע הזה משקף את הרוח הייחודית של אהבת הים, ספורט ותרבות הפנאי. אנחנו רואים במשט הזדמנות נהדרת להציג את היופי של חופי ישראל בכלל וחופי הרצליה בפרט ולחזק את מעמדנו כמוקד מרכזי לפעילות ימית. זה לא רק השיט לכשעצמו- זו בניית קהילה, יצירת מסורת, וחיבור בין אנשים לאנשים ובין אנשים לים בכל גיל ובדרך מיוחדת. ארז מודה לפורום על הפעילות ושיתוף הפעולה שהם מקיימים כל השנה, ולכלל העוגנים על תרומתם והתנדבותם לפעילות למען הקהילה במהלך כל שנה בכלל ובשנה האחרונה בפרט. "רוני ברמץ, מנכ"ל הפורום לקידום השייט בישראל, הוסיף: "המשט פתח את השנה החדשה ברוח של אחדות, הרפתקה וכבוד לים. ראינו כיצד האירוע מחבר בין אנשים ומחזק את הקשר שלנו עם הים. זהו אירוע ראשון שפותח את השנה ונמשיך לקיים את תוכנית המשטים והתחרויות השנתית."

  • עוד באותו נושא:
  • שייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully