וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלאילי שוב מיעט לקבל דקות, אוניון סן ז'ילואז חזרה לנצח

עודכן לאחרונה: 29.9.2024 / 20:05

שחקן הכנף עלה מהספסל בדקה ה-85 ב-0:3 על קורטרייק שעצר רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון. 90 דקות לגורפינקל בסין ולהופמייסטר בפולין

תקציר: אנטוורפן - בירסחוט 0:4 (צמד נהדר של צ'ארון שרי)/ספורט1

אחרי חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות, אוניון סן ז'ילואז של ענאן חלאילי התאוששה הערב (ראשון) עם 0:3 על קורטרייק במסגרת המחזור התשיעי בליגה הבלגית. שחקן הכנף שוב מיעט לקבל דקות ועלה מהספסל רק בדקה ה-85, סן ז'ילואז טיפסה למקום השמיני בטבלה.

* עם פראן אסקריבה בבכורה על הקווים, גראנדה של שון וייסמן סיימה ב-2:2 קצבי עם בורגוס במחזור השביעי של ליגת המשנה בספרד. החלוץ הישראלי עלה מהספסל רק בדקה ה-89, בנקודה ששמה את קבוצתו במקום ה-16 עם תיקו רביעי ברציפות.

* צ'נגדו רונגצ'נג ויהב גורפינקל גברו 0:2 על מייזו האקה במחזור ה-27 בליגה הסינית. המגן השמאלי של הקבוצה המדורגת במקום השלישי פתח בהרכב והשלים 90 דקות.

* דורון ליידנר לא נכלל בסגל של פ.צ. ציריך במשחק נגד סיון במחזור ה-8 בליגה השוויצרית.

* קורונה קיילצה ויואב הופמייסטר נכנעו 3:2 למוליכת הליגה הפולנית, לך פוזנן, במחזור ה-10. הקשר הישראלי פתח בהרכב והשלים 90 דקות קיילצה ירדה למקום ה-15 מתוך 18.

יהב גורפינקל שחקן צ'נגדו רונגצ'נג. ., צילום מסך
90 דקות למגן בסין. גורפינקל/צילום מסך, .

* מוכה וחבולה מפתיחת עונה מזעזעת ותבוסה 4:0 לכוכב האדום בדרבי, פרטיזן בלגרד ללא ביברס נאתכו שנותר מחוץ לסגל, ניצחה 1:3 את מלאדוסט לוצ'אני.

* עוד במחזור ה-9 בבלגיה: גנט ועומרי גאנדלמן ישחקו בבית נגד לובן.

* פרנצווארוש תארח את פושקאש אקדמי במשחק שיינעל את המחזור ה-8 בליגה ההונגרית. הקבוצה של מוחמד אבו פאני עם מאזן מושלם של 5 ניצחונות מ-5 משחקים וכבר מדורגת בצמרת הגבוהה למרות כמה משחקים חסרים.

* דינמו מוסקבה (אלי דסה) תתארח אצל דינמו מחצ'קאלה במחזור ה-10 בליגה הרוסית.

* אחרי שני הפסדים רצופים, פראלימני של אורי גוטמן, ניב פליטר וניב גוטליב, תנסה לשנות כיוון כשהיא תתארח אצל אפולון לימסול.

* אנטליאספור ורמזי ספורי יארחו את פנרבחצ'ה במחזור ה-7 בליגה הטורקית.

* לודוגורץ (דני גרופר) הגיעה למחזור ה-10 בבולגריה עם 22 נקודות מ-24 אפשריות (משחק חסר) והיא תנסה להגיע ל-25 מ-27 כשתתארח אצל בוטה וארצה.

* ריו אבה (כרם זועבי) תתארח אצל בראגה במחזור ה-7 בפורטוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully