וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז תחילת המלחמה: פיפ"א תומכת בפרויקט הכדורגל של מרכז פרס לשלום ולחדשנות

מרכז פרס הוא הארגון הראשון בישראל שזוכה לתמיכה ישירה של פיפ"א מאז 2012

פרויקט מרכז פרס לשלום ולחדשנות. מרכז פרס לשלום ולחדשנות,
פרויקט מרכז פרס לשלום ולחדשנות/מרכז פרס לשלום ולחדשנות

בפעם הראשונה מאז תחילת המלחמה, פיפ"א העולמית מודיעה כי היא תתמוך גם השנה בפרויקט הכדורגל של מרכז פרס לשלום ולחדשנות. מדובר בשיתוף פעולה מרגש וייחודי שמחזק את הקשרים בין הקהילות השונות בחברה הישראלית באמצעות הספורט, דווקא בתקופה קריטית זו.

מרכז פרס הוא הארגון הראשון בישראל שזוכה לתמיכה ישירה של פיפ"א מאז 2012, והפרויקטים פורצי הדרך שמוביל המרכז בתחום הספורט הפכו לכלי עוצמתי שמסביר לעולם את החשיבות שבחיבור בין ילדים וילדות באמצעות אהבה לכדורגל.

בתקופה המאתגרת הזו, פיפ"א בחרה להמשיך ולתמוך בפרויקט המשלב קבוצות כדורגל יהודיות-ערביות, ומתודות חינוכיות חדשניות שמוכיחות שספורט הוא הרבה יותר ממשחק - הוא גשר לתקווה ולשיתוף פעולה בין תרבויות. התמיכה המרגשת מפיפ"א ומגופים נוספים כמו אדידס ישראל מוכיחה שהפעילות של מרכז פרס ממשיכה להיות רלוונטית וחשובה מתמיד.

כבר למעלה מ-20 שנה שמרכז פרס מוביל פרויקטים המשלבים ספורט עם חזון לחבר בין אנשים מכל המגזרים, הדתות והתרבויות - מתוך הבנה שהכדורגל הוא שפה בינלאומית שמייצרת שינוי ומקנה כלים ליצירת עולם טוב יותר.

תמי חי שגיב, סמנכ"לית החינוך במרכז פרס לשלום ולחדשנות, משתפת: "מרגש ומחזק לראות עד כמה התמיכה מצד פיפ"א היא הבעת אמון במרכז פרס ובעשייה שלנו לאורך השנים. דווקא בימים אלו אנחנו רואים עד כמה הספורט ממשיך להיות כלי משמעותי שמחבר בין אוכלוסיות שונות ומייצר מרחב של אופטימיות ותקווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully