וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא בדש שוב נותר מחוץ לסגל של הפועל באר שבע

29.9.2024 / 12:52

שחקן הכנף שלא נכלל בסגל מול הפועל חדרה, יישאר ביציע גם הערב מול הפועל חיפה (20:00, ספורט2). דן ביטון אמור לערוך הופעת בכורה בהרכב, גורדנה קרוב לכשירות מלאה

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חדרה 1:2/ספורט1

גם הערב (ראשון, 20:00, ספורט2), כמו במשחק האחרון מול הפועל חדרה, גיא בדש לא ייכלל בסגל הפועל באר שבע למשחק מול הפועל חיפה שייערך באצטדיון טרנר. כזכור, במשחק בשבוע שעבר נשאר שחקן הכנף מחוץ לסגל ומאמן הפועל באר שבע רן קוז'וך בחר להושיב על הספסל שני שוערים, אופיר מרציאנו ובן גורדין.

קוז'וך הסביר בסיום הניצחון על הפועל חדרה, שהוא הושיב שני שוערים על הספסל מאחר שמרציאנו לא היה כשיר במאה אחוז לשמש כשוער מחליף לניב אליאסי. לא ברור אם הערב שוב יישבו שני שוערים על הספסל אך מה שברור הוא שבדש שוב לא יתלבש.

בהפועל באר שבע הבהירו לבדש לפני סיום חלון ההעברות, שהוא לא בתכניות ושהם מצפים שהוא יעבור להפועל חיפה או כל קבוצה אחרת שרצתה בו. השחקן שהגיע למועדון אחרי תקופה נהדרת בהפועל ירושלים, העדיף להישאר בסוף בבאר שבע וכעת די ברור שהוא משלם על כך מחיר ולא נספר.

כזכור במשחק האחרון נפצע זאהי אחמד ושבר את כף הרגל, כך שבדש היה יכול להתלבש ולהיכנס לסגל במקומו, אך הוא יישב גם הערב ביציע.

שחקן הפועל באר שבע, גיא בדש. ברני ארדוב
עוד שבוע ביציע. בדש/ברני ארדוב

מי שיחזור הערב לסגל, ללא קשר לבדש, הוא איתן טיבי שלא התלבש במשחק האחרון בגלל פציעה. רועי גורדנה, שכבר עורך אימונים מלאים, עדיין לא כשיר להתלבש למשחק והוא ישוב לסגל אחרי פגרת הנבחרת. גם מיגל ויטור, מריאנו באריירו, אור דדיה, תומר יוספי ושי אליאס לא כשירים ואינם בסגל. דן ביטון, שנכנס כמחליף במשחק הקודם, אמור לפתוח הערב באחד עשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully