וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאבה נחת ויתאמן, מי החיזוק הבא של מכבי תל אביב?

עודכן לאחרונה: 29.9.2024 / 11:11

הסנטר הצרפתי-גינאי של הצהובים יעבור בדיקות רפואיות ויחבור להכנות לוילרבאן בחמישי. שעת פתיחת המשחק נדחתה ל-22:00. בצוות המקצועי מעדיפים לצרף גארד, אופציית טרוי בראון ג'וניור בעדיפות משנית

תיקתקנו, 27.9/ספורט1

מכבי תל אביב תפתח היום (ראשון) באופן רשמי את הכנותיה לקראת מחזור הפתיחה ביורוליג, ביום חמישי הקרוב נגד וילרבאן הצרפתית בבלגרד. הצהובים דחו את שעת פתיחת המשחק מ-21:05 ל-22:00 על מנת שלא ליצור התנגשות עם משחק הליגה האירופית של קבוצת הכדורגל של המועדון שיחל בשעה 19:45 באותו היום.

מי שאמור לערוך היום את אימון הפתיחה שלו במכבי הוא הסנטר הצרפתי אלפא קאבה שנחת הלילה בישראל. קאבה יערוך את הבדיקות הרפואיות שלו ויצטרף לאימוני הקבוצה לקראת וילרבאן כשבצוות המקצועי מעוניינים שהוא ישחק וייכנס לרוטציה במקומו של ווניין גבריאל הפצוע.

חבר חדש בהיכל

אלפא קאבה במדי גזיאנטפ. עמוד הפייסבוק של גזיאנטפ, אתר רשמי
נחת ויתאמן. אלפה קאבה/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של גזיאנטפ

הגעתו של קאבה, שחתם על חוזה לחודש וחצי במכבי, לא תהיה האחרונה של הצהובים. במכבי ממשיכים לעבוד על חיזוק, כשנכון לעכשיו בצוות המקצועי מעדיפים לצרף גארד ולא פורוורד. העובדה הזאת תוביל ככל הנראה להמתנה עם האפשרות לצירופו של טרוי בראון ג'וניור, שבמכבי כבר שוחחו עם אנשיו בתקופה האחרונה. בראון ג'וניור שיתף פעולה בעבר עם רומן סורקין באורגון ו-ווניין גבריאל בלוס אנג'לס לייקרס, אבל העובדה שהוא לא מסוגל למלא את עמדות הגארד מעמידה אותו בשלב הזה בעמדה משנית.

בצוות המקצועי סבורים כי המצבת של הגארדים שעומדת לרשותם נכון לעכשיו אינה מספיקה כדי לעמוד בצורה טובה ביורוליג. תמיר בלאט, ג'ורדן לויד, רוקאס יוקובייטיס, ג'ון דיברתולומיאו ועומר מאייר הם הגארדים היחידים בסגל לאחר שחרורו של דריל מייקון ג'וניור. "צריכים לצרף עוד גארד, אין פה אפילו שאלה", אמר אחד מאנשי מכבי אחרי הניצחון על הפועל חולון בחצי גמר גביע ווינר, "בנינו על מייקון ג'וניור, וצריך להביא לו מחליף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully