וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי פתח תקוה המומים מההתפרקות, מעמדו של רומן יציב בשלב זה

עודכן לאחרונה: 29.9.2024 / 9:31

בקבוצה לא אהבו את הקריסה בירושלים: "חייבים לנתח את המשחק הזה". המשחקים הקרובים מול ריינה ובאר שבע ישפיעו לגבי עתיד המאמן

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה 1:4/ספורט1

במכבי פתח תקוה קיוו להמשיך במומנטום החיובי שבו היתה הקבוצה בשני המחזורים האחרונים, אך אמש (שבת) הגיעה הקבוצה לטדי וספגה תבוסה קשה של 4:1 נגד הפועל ירושלים. בקבוצה היו המומים בשריקת הסיום מהקלות שבה השיגו הירושלמים את הניצחון, בעיקר לאור ההתפרקות של פתח תקוה בין הדקות 43 עד 54 אז ספגו המלאבסים שלושה שערים.

"אנחנו חייבים לנתח את המשחק הזה ולהבין מה קרה לנו. זאת לא מכבי פתח תקוה שאנחנו רוצים לראות. אסור לנו להתפרק ככה ולא משנה מי היריבה ואיפה משחקים", אמרו בקבוצה בסיום.

אחד הדברים שהכי הדאיגו את הצוות המקצועי בסיום, זו החולשה הגדולה שהציגו שחקני החלק האחורי, כאשר כולם ללא יוצא מהכלל נראו רע ולא הצליחו להרים את יכולתם ככל שהמשחק הלך והתקדם. אחרי שני משחקים ללא ספיגה, התפרקו הפתח תקוואים אמש בטדי וספגו רביעייה מרגלי הירושלמים, כאשר חלק מהשערים מגיעים אחרי טעויות קשות מאוד של שחקני ההגנה.

דן רומן מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
בשלב זה מעמדו יציב. דן רומן/ברני ארדוב

נכון לעכשיו ולמרות ההפסד, מעמדו של המאמן דן רומן יציב, כאשר בפתח תקוה חוזרים ואומרים שהמאמן יישפט רק על פי התוצאות שהשיג וישיג מהרגע ששחקני הרכש הצטרפו. יחד עם זאת, זה כבר היה ההפסד השלישי של הקבוצה בחמשת משחקי הליגה מפתיחת העונה ולכל אנשי המועדון ברור ששני המשחקים הקרובים, נגד מכבי בני ריינה והפועל באר שבע עשויים להשפיע גם על עתידו של המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully