וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה קוטלים: פליק ניסה להמציא המצאות, וגילה איפה הוא נמצא

אחרי ההפסד הכואב 4:2 לאוסאסונה, בברצלונה מבקרים את הרוטציות המוגזמות של המאמן. פליק: "לא הייתה לי ברירה, לוקח אחריות". וגם: האם השופט קיפח?

תקציר: באיירן מינכן - באייר לברקוזן 1:1/ספורט1

ברצלונה הגיעה אתמול (שבת) למשחק החוץ מול אוסאסונה כשהיא מלאת אמונה במטרה להמשיך לנצח ולשמור על המאזן המושלם שלה בליגה הספרדית, אבל המארחת עלתה מלאת אנרגיות והתלהבות, כבשה פעמיים ועלתה ליתרון 0:2 משני שערים מצוינים במחצית הראשונה. אומנם בארסה צימקה והשתלטה על המשחק - אך בסופו של דבר אוסאסונה כבשה עוד פעמיים בדרך ל-1:4 גדול. בסיום הקבוצה של האנזי פליק צימקה ל-4:2 שמנע השפלה, אבל לא את הטעם המר.

שחקן ברצלונה מארק קסאדו מאוכזב ליד פדרי. רויטרס
גם השופט לא ממש עזר. בארסה/רויטרס
פראן טורס, שחקן ברצלונה המום במהלך ההפסד מול אוסאסונה. רויטרס
מגיעה גם מילה טובה למארחת. אוסאסונה נתנה הצגה/רויטרס

פליק בחר לעלות בלי ראפיניה ולאמין ימאל, שנייים משחקני ההתקפה הכי טובים של בארסה העונה, אבל האמת היא שהבעיות היו גם בהגנה. "זה נורמלי שאנחנו עושים רוטציה, יש המון משחקים", אמר בסיום פדרי המתוסכל, שהתלונן על השיפוט: "לפני השער השני של אוסאסונה הייתה עבירה ברורה, שחקן שלהם דרך על שחקן שלנו לפני הגול. גם הגיע לנו פנדל ברור על עבירה על ימאל. אבל לא התחלנו טוב את המשחק".

פליק הסביר את הרוטציה ואמר: "לא הייתה לנו ברירה אלא לעשות רוטציה ולתת לשחקנים לנוח, יש לנו יותר מדי משחקים, המון דקות משחק. עכשיו צריכים להתרכז במשחק מול יאנג בויז, ואחרי פגרת הנבחרות נקווה שעוד שחקנים שלנו יחזרו". פליק לא ברח מאחריות: "לא שיחקנו טוב, אולי כי עשינו את כל השינויים בהרכב, אבל הם היו נחוצים. אני לוקח את מלוא האחריות עליי".

על פי טור הפרשנות ב"ספורט" הקטלאני, "קבוצה כמו בארסה לא יכולה להרשות לעצמה לשחק 45 דקות עם בעיטה אחת בלבד לשער. היא גם לא יכולה לאפשר לקבוצה כמו אוסאסונה להבקיע ארבעה שערים. האנזי פליק הסתכן יותר מדי ברוטציות וזה לא יצא טוב. כל מה שניסה השתבש. המחצית הראשונה מול אוסאסונה הייתה הגרועה ביותר שראינו העונה.

"הקבוצה לא מצאה את עצמה, הייתה חלשה הגנתית, איבדה כדורים בכמות מוגזמת והיעדרם של לאמין ימאל וראפיניה השאיר את לבנדובסקי לבד. ואז, כששני שחקני הכנף נכנסו למחצית השנייה, מלך השערים של בארסה עזב את המגרש. במילים אחרות, שלושת השחקנים הכי מכריעים בליגה לא שיחקו יחד.

"בקיצור, מאמן בארסה לא צדק, אחרי שלא עשה טעות אחת עד היום. זה אינו מכתים בשום צורה את העבודה הטובה שנעשתה עד כה או פוגעת באיכותו. עם זאת, ההחלטה המסוכנת שלו אמורה לעזור לו להבין שבליגה הספרדית אי אפשר להמציא הרבה המצאות ושעם שמונה שחקנים פצועים אי אפשר לסמוך על צעירים חסרי ניסיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully