וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו אריה: "ידעתי שיש פה קבוצה", שמיר: "אסור להתפרק ככה"

עודכן לאחרונה: 28.9.2024 / 23:01

מאמן הפועל ירושלים חגג ועקץ: "גם בעונה שעברה אמרתם שאין קבוצה, אתם שופטים רק לפי התוצאות, אני רואה את הדרך". דן רומן: "מחצית שנייה קטסטרופלית שלנו"

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה 1:4/ספורט1

אחרי פתיחת עונה מתסכלת במיוחד שכללה נקודה אחת בארבעה מחזורים, הפועל ירושלים אירחה הערב בטדי את מכבי פתח תקוה והתפוצצה עם 1:4 גדול. רק 1,300 אוהדים ניצלו את ההיתר להכניס קהל לטדי, אבל אלו שבאו נהנו בגדול וראו שערים יפהפיים של אידוקו, סמבה דיאלו וסדריק דון המצוין. אור רויזמן רק צימק לקבוצה של אבי לוזון, שנראה מתוסכל ובודד ביציע הירושלמי.

זיו אריה המרוצה אמר לאחר המשחק: "גם בשנה שעברה אמרתי שיש קבוצה טובה וגם היום אני אומר. היו לנו הרבה חיסורים, מתחילת העונה זה ככה. חוץ ממול הפועל חיפה, בכל משחק הגיע לנו יותר. זה לא קל לראות את הקבוצה שלך מפסידה. גם היום היו דברים פחות טובים ויותר. אתם אוהבים לנתח קבוצות לפי התוצאות, אנחנו נמשיך לא לעשות את זה".

"בית ספר להתקפה? לא מסכים גם עם זה. היו לנו שטחים אחרי הגול. משחקים את אותו כדורגל. לא נבכה על זה שיש לנו קבוצה צעירה. אנחנו אוהבים את זה. היום ניצחנו, אבל אנחנו עם ארבע נקודות. צריך לצבור יותר נקודות. נקווה שהפציעה של חוזז לא חמורה".

דן רומן מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
יש לו עוד הרבה עבודה. דן רומן/ברני ארדוב

דן רומן התייחס ליכולת החלשה של קבוצתו ואמר: "לא יכול להיות שחצי ראשון כזה טוב ובחצי השני נציג יכולת כזו קטסטרופלית. גם פסילת השער לא מהווה תירוץ, צריך להיות חזקים מנטאלית. לא הרגשתי שהמשחק מתחיל לברוח לנו. זה קורה שהשופט פוסל גול, איבדנו את הריכוז והסדר וכשזה קורה הדברים יכולים ללכת למקום לא טוב"

"אני לא מסתכל על כל משחק, אני מסתכל על המגמה. הגענו טוב למשחק, אבל הוא הלך לחצי שני רע מאוד. נצטרך לנתח וללמוד ממה שקרה כאן".

עדן שמיר הוסיף: "האמת שקרה משהו שאסור שיקרה. אנחנו צריכים לשים דגש על זה. אסור לנו להתפרק ככה. במחצית השנייה עלינו קצת רכים. נלמד מזה ונשתפר מזה. אני מאוד מקווה שנתאזן בעתיד. אני מרגיש אחריות, מכבי פתח תקוה עשתה מאמץ כדי שאגיע אליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully