וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרבי היסטורי להפועל תל אביב, בני יהודה תתגבר על מכת הפציעות?

האדומים ינסו לעצור את המושלמת המפתיעה הפועל כפר שלם, הכתומים יוצאים לעפולה בסגל חסר. בכורה לקורצקי כמאמן הפועל עכו, כפר קאסם מחכה לנוף הגליל (שני, 19:00)

תיקתקנו, 27.9/ספורט1

הפועל תל אביב הייתה הקבוצה האחרונה שהחלה את הליגה הלאומית עם חמישה ניצחונות (2017/18) עד שהגיעה הפתיחה הסנסציונית של הפועל כפר שלם העונה. האם האדומים יעצרו מחר (שני, 19:00) את העולה המפתיעה בדרבי היסטורי בבלומפילד? במקביל: בני יהודה תצא למשחק ללא קהל בעפולה, מ.ס. כפר קאסם תארח בבת ים את הפועל נוף הגליל ובכפר סבא תפגוש הפועל רעננה את הפועל עכו.

הפועל תל אביב - הפועל כפר שלם

מפגש ראשון אי פעם בין שתי קבוצות שברוב השנים שתי ליגות הפרידו ביניהן, ובתקווה שעד אז יינתן האישור לקיים את המשחק עם קהל. הפועל תל אביב איבדה מספיק נקודות במחזורי הפתיחה ומקווה לשנות כיוון אחרי הזכייה בגביע הטוטו, כאשר בגמר גם ידעה לשמור על שער נקי - דבר שלא עשתה עד כה בליגה. הפועל כפר שלם הדהימה את כולם עם מאזן מושלם של חמישה ניצחונות ומציגה את ההתקפה הטובה בליגה (17 שערים), אבל תחסר את הבלם גל מאיו שהורחק במחזור הקודם. אם תדהים גם בבלומפילד, היא תהיה הקבוצה הראשונה מאז עירוני קרית שמונה ב-2006/07 שמנצחת בכל ששת המחזורים הראשונים.

הפועל עפולה - בני יהודה

כמו כפר שלם, גם השכנה בני יהודה עדיין בלתי מנוצחת, אבל היא איבדה נקודות עם שתי תוצאות תיקו ובעיקר מגיעה חבולה בעקבות הפציעות של יעקב אבבה, יאיר קסטרו ומוסטפא סלמי במשחק הקודם. שני הראשונים צפויים להיעדר כחודש, בעוד כובש שער הניצחון לרשת מכבי יפו סובל מקרע מלא ברצועה הצולבת וסיים למעשה את העונה. הפועל עפולה היא היחידה פרט לאום אל פאחם שטרם ניצחה העונה, ובעקבות ניצחון הבכורה של מכבי הרצליה מוצאת עצמה מתחת לקו האדום. המארחת, שבחרה לשחק במגרשה ללא קהל (בהתאם להנחיות פיקוד העורף), תחסר את אחמד שעבאן המורחק, אבל תנסה לשמור על מאזן ביתי נקי מהפסדים מול בני יהודה בליגה: שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.

מוסטפא סלמי שחקן בני יהודה חוגג שער. דני מרון
דווקא אחרי שער הבכורה, הגיעה הפציעה הקשה. מוסטפא סלמי/דני מרון

מ.ס. כפר קאסם - הפועל נוף הגליל

אחרי הפסדה הראשון העונה, במשחק בו הייתה ראויה לפחות לנקודה מול הפועל פתח תקוה, מ.ס. כפר קאסם חוזרת לאצטדיון בבת ים בשאיפה לנצח לראשונה את הפועל נוף הגליל (שישה הפסדים וחמש תוצאות תיקו עד כה). הקבוצה של מוטי איוניר הפסידה להפועל תל אביב בליגה ואז גם בגמר גביע הטוטו, והצליחה לנצח בינתיים רק את נועלת הטבלה הפועל אום אל פאחם. מלך השערים גיא דהן ישוב להרכב יחד עם אוהד רבינוביץ'.

הפועל רעננה - הפועל עכו

הבכורה של מנחם קורצקי כמאמן הפועל עכו תהיה מול הקבוצה אותה העלה לליגת העל ב-2013. שלומי דורה הספיק לצבור שלוש נקודות לפני שפוטר, כשעכו עדיין מנסה להתחבר ותציג עוד שלושה שחקנים חדשים: דני רוזנבליט, מופלח שלאעטה ועידן גולן שחתמו בשבוע האחרון. הפועל רעננה, שחזרה אחרי שנתיים בליגה א', ניצחה גם היא רק פעם אחת, אבל רשמה 1:1 מחמיא בבלומפילד מול הפועל תל אביב וכבשה בכל חמשת המחזורים (אם כי גם ספגה בכולם).

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שרון קנטור
נבחרת ההתעמלות האמנותית
מורן סמואל
דריה אטמנוב
21756 משתתפים

מי הוא ספורטאי השנה?

תום ראובני
ארטיום דולגופיאט
פיטר פלצ'יק
עמי דדאון
דני אבדיה
ערן זהבי
26026 משתתפים

תוצאות משחקי יום חמישי:

הפועל כפר סבא - הפועל פתח תקוה 3:2
הפועל רמת גן - הפועל אום אל פאחם 0:3
מכבי יפו - הפועל ראשון לציון 0:2
מכבי הרצליה - הפועל ניר רמת השרון 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully