וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלי מוחמד יעבור צילום, ברק בכר: "מקווה שזה רק זעזוע בברך"

מכבי חיפה מקווה כי פציעת הקשר לא רצינית. המאמן החמיא לחזיזה: "זה דולב שאנחנו מכירים". חזיזה: "כיף ומרגש לשמוע את זה". חבשי: "התפרקנו תוך 10 דקות"

תיקתקנו, 27.9/ספורט1

מכבי חיפה עלתה הערב (שבת) לשחק לראשונה עם סגל מלא מאז סיום חלון ההעברות, אבל עוד לפני המחצית הראשונה ב-0:4 על עירוני קרית שמונה בנתניה איבדה את עלי מוחמד. הקשר נפל לאחר מאבק בתוך הרחבה עם שחקן יריב, נפגע בברכו בדקה ה-40 ואחרי שתי דקות קבע הצוות הרפואי כי הוא לא יכול היה להמשיך. מוחמד הורד על אלונקה, אבל לא פונה בסופו של דבר לבית החולים אלא חזר ליציע ובמועדון מקווים שלא מדובר בפציעה חמורה. הוא יעבור הלילה צילום בבית החולים לאחר שהרגיש כאבים בצד שמאל בברך. בבדיקה ראשונית (ידנית) לא הורגש ממצא ברור.

ברק בכר התייחס לכך בסיום ואמר: "אני חושב שזה לא רציני, מקווה שזה רק זעזוע בברך. נדע בהמשך".

עלי מוחמד שחקן מכבי חיפה מפונה. קובי אליהו
עלי מוחמד על האלונקה/קובי אליהו

על המשחק אמר ברק בכר: "במחצית הראשונה הגענו להמון מצבים. במחצית השנייה לא התחלנו טוב ואז הצלחנו להבקיע. היה קשה עם האווירה הזו, זה מזכיר את תקופת הקורונה. חבל שהאוהדים לא נהנו מהמשחק הזה והשערים שכבשנו, אבל אני מקווה שעשינו להם טוב בבית. ראינו היום ניצוצות של השחקנים החדשים, קשה מאוד להתאקלם בתקופה כזו. הם צריכים להתאים את עצמם לדרישות שלנו. ראינו דברים טובים ודברים שצריך לשפר. אני בטוח שהם יעזרו לנו המון בהמשך".

על החזרה של דולב חזיזה להרכב: "בשנה הראשונה שלי אמרתי שזה דולב ועוד 10, והוא הוכיח את זה. הוא עבר תקופה קשה עם הפציעה, לשמחתנו ראינו בשבוע האחרון שהוא חוזר לעצמו ובמשחק אימון פנימי הוא נראה כמו דולב שאנחנו מכירים. אני שמח שהוא נראה טוב והיה מעורב בגול. צריך לשמור עליו כי הוא מאוד אינטנסיבי, ואני מקווה שהוצאנו אותו בזמן".

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
נזכר בתקופת הקורונה. ברק בכר/קובי אליהו

דולב חזיזה על הכרטיס הצהוב שספג: "באתי להיכנס לרחבה והוא חסם אותי עם הגוף, אחר כך הוא תפס אותי ממש ולא ידעתי איך אני יכול להשתחרר מזה כי הוא חיבק אותי - לא ניסיתי להפיל אותו וכמובן שדיברתי איתו על זה אחר כך. זה קורה, קיבלתי צהוב, אבל לא יודע מה הייתי יכול לעשות אחרת".

על החשיבות שלו לקבוצה בהמשך לדברי המאמן: "זה כיף מאוד ומרגש לשמוע שהמאמן חושב עליך דברים טובים. עברתי תקופה לא קלה ותמיד קשה לחזור אחרי תקופה ארוכה כי יש כאבים, אבל כל עוד אני משחק, אעשה הכל כדי לעזור למכבי חיפה, את כל מה שהמאמן מבקש. אמרו לי שלקחו לי את הגול, אבל זה לא כזה מעניין אותי - אני שמח להבקיע, אבל יותר שמח שהקבוצה ניצחה ונראית טוב. יכול להיות שהרגשנו קצת יותר מדי בנוח ונתנו לקרית שמונה להשתלט על המשחק ב-0:1 וכמעט נענשנו, שמח שניצחנו כמו שצריך".

הגעתם של סברינה ונהואל: "אני דוחף אותם למקצוענות ומסביר להם שמכבי חיפה תמיד רוצה לנצח. אני תמיד רוצה לידי שחקנים טובים וזה טוב שיש תחרות ושחקנים טובים כאלה, ראיתם היום מהספסל עולים שחקנים שאין לכל קבוצה. מקווה מאוד שהם גם ישכילו להבקיע להבא, דיברתי על סברינה עם זה".

אם מכבי חיפה הולכת העונה עד הסוף: "כל עוד אני פה, המטרה שלנו תמיד הייתה ברורה. אנחנו רוצים ללכת עד הסוף בכל מפעל שבו אנחנו משחקים. אליפות, גביע, בכל מפעל אנחנו רוצים ללכת עד הסוף".

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה חוגג שער. קובי אליהו
"לא כזה מעניין שלקחו לי את הגול". דולב חזיזה/קובי אליהו

שי ברדה, מאמן עירוני קרית שמונה: "הבדלי האיכויות ידועים, אבל קרו פה הרבה דברים שלא אפיינו את קרית שמונה מאז שאני מכיר אותה, מאז שעלינו. אנחנו לא יכולים להתפרק. ה-DNA שהעלה אותנו ליגה זה הסיירת, הביחד, העבודה הקשה. זה מאכזב מאוד, לא שיחקנו טוב, אין פה מה לומר. אני מודאג מאוד מהשערים הרכים שספגנו. לא כל הקבוצות בליגה הן מכבי חיפה, אבל זו הסיטואציה והתפקיד שלי לעשות הכול כדי שהקבוצה תהיה יותר טובה. אני מבטיח להמשיך לעשות הכול. לא אבקר שחקנים שלי, נצטרך להיות יותר טובים גם בסגל הזה. אני מאוד מאוכזב כרגע, אבל הליגה עוד ארוכה ואני מאוד מאמין במועדון הזה".

הקפטן עאיד חבשי: "הפסד מאכזב מאוד. אפשר להפסיד, אבל לא בצורה הזו. נהיה אמיתיים, אנחנו לא ברמה שלהם. ספגנו גולים מאוד קלים והתפרקנו תוך 10 דקות, שזה לא מתאים בכלל. צריך להרים את הראש ולהמשיך קדימה. קיבלנו שערים קלים מאוד, הייתי עצבני מאוד מהגולים שקיבלנו, אבל אנחנו מפסידים יחד ומנצחים יחד. נתקן מה שצריך, אני מאמין בסגל הזה. לא נשבור את הכלים, העונה ארוכה וממשיכים קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully