וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשים אחרי התקף הלב, השחקן נפצע בתאונה. ניסה לטייח ראיות?

אחרי שהתמוטט על המגרש בחודש מרץ, ובאוגוסט נדחה הקאמבק שלו בשל קרע בשריר, כדורגלן אסטודיאנטס התנגש עם רכבו בדרך לאימון. האם הוא ניסה להימלט מהזירה?

תיקתקנו, 27.9/ספורט1

אין ספק ש-2024 היא לא השנה של חאבייר אלטמיראנו. לפני שישה חודשים התמוטט הקשר הצ'יליאני של אסטודיאנטס לה פלאטה הארגנטינית במהלך משחק נגד בוקה ג'וניורס, כתוצאה מקריש דם במוח. בשלהי אוגוסט הוא קיבל את הפטור הרפואי ושב לפעילות, אבל מיד קרע שריר והקאמבק שלו נדחה בשנית. הלילה (שבת) אלטמיראנו סוף סוף היה אמור לחזור לסגל, במשחק מול דפנטה אי חוסטיסיה, אלא שאתמול הוא נפצע בתאונת דרכים בדרכו לאימון.

אלטמיראנו התנגש עם רכב ה-SUV שלו במכונית אחרת, בה נהגה אישה שנלקחה לבית חולים עם פצעים מינוריים, ולאחר מכן פגע בעמוד תאורה. אסטודיאנטס הכריזה שהוא סובל מפגיעה ברצועות עמוד השדרה והצטווה לנוח, כאשר בהמשך יעבור הצ'יליאני בדיקות שיקבעו את משך היעדרותו.

הסיבה שאלטמיראנו איבד שליטה על רכבו אינה ידועה, כך שלא ברור אם יש קשר למצב הרפואי שפקד אותו במרץ האחרון, אולם עיתונאי מקומי טוען כי השחקן ניסה לטייח ראיות. הרופא של אסטודיאנטס מיהר להוציא אותו מזירת התאונה, לפני שהמשטרה הגיעה למקום ונבדק המצב הגופני בו הוא עלה על ההגה. "אל תשמרו עליו בגלל שהוא שחקן כדורגל", ביקש אחד השכנים מהמשטרה.

חאבייר אלטמיראנו, שחקן אסטודיאנטס לה פלאטה. Gustavo Garello/Jam Media, GettyImages
חאבייר אלטמיראנו, שחקן אסטודיאנטס לה פלאטה/GettyImages, Gustavo Garello/Jam Media

אלטמיראנו בן ה-25 משחק בעמדת הקשר ההתקפי וברזומה שלו הופעה אחת במדי נבחרת צ'ילה, במשחק אימון בחודש יוני אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully