וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אינני אוהד של מייקל ג'ורדן, המנוול נתן לי כאפה יום אחד"

שחקן העבר חשף על הכוכב המיתולוגי: "הכ*שי הזקן היה מהמר לילה שלם - ובא להרים משקולות ב-5:45 בבוקר, בגיל 39. לא האמנתי"

פיני גרשון מתארח בתוכנית "דריבל"/עריכת וידאו: זיו שטיינר

רבות דובר על הפער בין הצלחתו של מייקל ג'ורדן ככדורסלן להישגיו העלובים כמקבל החלטות וכבעלים של קבוצות NBA. אחת ה"נפילות" הגדולות של שחקן העבר האגדי הייתה ב-2001, כשהשתמש בבחירה הראשונה בדראפט כדי להנחית בוושינגטון וויזארדס את קוואמי בראון, סנטר שקפץ לליגה הטובה בעולם היישר מהתיכון - וייזכר כאחד הבלופים הגדולים בכל הזמנים. בשבוע האחרון חלק אותו בראון סיפורים מעניינים על ג'ורדן, במסגרת פודקאסט בארצות הברית.

ג'ורדן שירד מתפקיד הנשיא לענייני כדורסל בוושינגטון בחזרה לפרקט, כדי לחזור מפרישה ב-2001, שיתף פעולה בזמנו עם בראון בשורות הוויזארדס. האחרון חשף כיצד הושפל לא מעט פעמים על ידי MJ, אולם הודה כי אף שאינו בין המעריצים הגדולים של ג'ורדן, אי אפשר שלא להלל את מוסר העבודה יוצא הדופן של הכוכב המיתולוגי.

"אני לא אוהד שלו, אין לי סיבה להיות כזה. המנוול הזה נתן לי כאפה על העורף יום אחד", שחזר בראון, ומנגד סייג: "אבל אני חייב להכיר בכך שראיתי מקרוב את המסירות שלו לכדורסל - והתרשמתי. הכ*שי הזקן הזה המשיך להשכים לאימונים לפנות בוקר גם בגיל 39, כשלא היה לו דבר להוכיח לאיש. הוא מעולם לא רימה את המשחק, אפילו כשהיה מבלה".

מייקל ג'ורדן במדי וושינגטון וויזארדס עם קוואמי בראון. HEATHER HALL/AFP, GettyImages
גישתו הבלתי מתפשרת לא תמיד כיבדה את חבריו לקבוצה. ג'ורדן עם בראון ב-2002/GettyImages, HEATHER HALL/AFP

ג'ורדן היה חלק ממה שכונה "מועדון ארוחת הבוקר": שחקנים שבילו עד השעות הקטנות ואז המשיכו לאימונים. "זה היה אמיתי. אני הייתי בטוח שאחרי לילה שלם של הימורים, בהיותו זקן כל כך, אין סיכוי שהוא יהיה בחדר הכושר ב-6:00 בבוקר. אבל הוא היה מגיע ב-5:45 להרים משקולות. הוא היה מכונה, לא האמנתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully