וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רחוקה מהבית, ונחלשה": התחזית הפסימית על מכבי תל אביב

ביוון מאמינים שהצהובים יתקשו להצליח בלי בית אמיתי ועם סגל שחלקו חסר ניסיון יורוליג. מי סומנו ככוכב ותגלית העונה, ומה בכל זאת הסיבות לאופטימיות?

תיקתקנו, 27.9/ספורט1

מכבי תל אביב תפתח את עונת היורוליג 2024/25 ביום חמישי הקרוב כשתפגוש את וילרבאן למשחק "ביתי" בבלגרד, וגם ביוון יודעים: "היעדר מגרש ביתי אמיתי משפיע משמעותית על מורל הקבוצה והיכולת שלה, מה שיכול לפגוע לה בשאיפות ההעפלה לפלייאוף".

באתר Sport-FM ניתחו את מצב הקבוצה של עודד קטש לקראת העונה שבפתח, תחת הכותרת: "נחלשה ונותרה רחוקה מהבית". באופן מתבקש, הוזכרו העזיבות של לורנזו בראון, ווייד בולדווין, ג'וש ניבו ובונזי קולסון בשל המצב הביטחוני, לצד שאלת ההתאמה של לא מעט מצטרפים חדשים ליורוליג - ביניהם ווניין גבריאל, ליוואי רנדולף וג'יילן הורד.

לעומת השמות שצוינו לעיל, "רוקאס יוקובאיטיס וג'ורדן לויד מהווים אופציות בטוחות יותר, שכן הם כבר הוכיחו את יכולתם לתפקד" ברמת היורוליג, כך נכתב. הרכז הליטאי סומן כמי שעשוי להיות הכוכב הראשי של הצהובים: "הוא נחוש להשתלט על עמדת השחקן המוביל שלא קיבל בברצלונה, ולהפגין את כישרונו".

ליוואי רנדולף מכבי תל אביב. דני מרון
חסר ניסיון ביורוליג. ליוואי רנדולף/דני מרון

גבריאל צוין כ"תגלית העונה האפשרית" של מכבי תל אביב: "על הנייר, הוא התוספת הכי משמעותית לסגל בקיץ הזה. עם האתלטיות שלו, נראה שיש לו הפוטנציאל לככב". היכולות האתלטיות בסגל כולו הוגדרו בצד החוזקות בתור הנכס הכי גדול של האלופה הישראלית, בנוסף להמשכיות בעמדת המאמן: "זה חיובי ומעניק יציבות שקטש פותח עונה שלישית על הקווים".

לסיום, היוונים חזו כי "יהיה למכבי קשה לשחזר את הישגיה מהעונה שעברה, בה החמיצה במעט את ההעפלה לפיינל פור. עם השינויים שעברה בסגל, לא ברור אם היא תצליח לעלות לשם אחרי עשור שלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully