וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזעקה באימון המסכם של מכבי ת"א. לאזטיץ': "הזרים בטוחים"

28.9.2024 / 17:43

השחקנים התפנו למרחב מוגן. לאזטיץ' לקראת טבריה (א', 20:30). "ידעתי מה המצב בישראל. ערן זהבי? הקשר טוב מאוד"

תקציר מהליגה האירופית: בראגה - מכבי תל אביב 1:2/ספורט1

האזעקה שנשמה ברחבי גוש דן בעקבות טיל שנורה מתימן בשעות הערב המוקדמות, תפסה את שחקני מכבי תל אביב על כר הדשא בקרית שלום, באימון המסכם לקראת המשחק מחר נגד עירוני טבריה (ראשון, 20:30). השחקנים ירדו מהמגרש, התפנו למרחב מוגן ושבו להתאמן בהמשך. המשחק מחר יתקיים ללא קהל בשל שינוי הנחיות פיקוד העורף.

המאמן ז'ארקו לאזטיץ' ערך את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק ואמר על טבריה: "זו קבוצה טובה שניצחה את בית"ר וסכנין. הם משחקים טוב מאוד מבחינה הגנתית ויוצאים להתקפות מעבר. אני מקווה שמחר נהיה מוכנים למשחק. שיחקנו מדהים מול בראגה. אני חושב שזה מאוד חשוב עבורי ועבור השחקנים להמשיך לשחק ככה".

על כך שהמשחק ייערך ללא קהל: "נראה מחר, אני חייב להגיד תודה לאוהדים שהגיעו לבראגה. היו בערך 150. זה היה מדהים שהם הגיעו למדינה כל כך רחוקה. והם עזרו לנו לשחק עם ביטחון, במיוחד במחצית הראשונה. אני מקווה שהם יהיו איתנו בהמשך. המצב? דיברתי עם השחקנים הזרים ועם כולם. ידעתי מה המצב לפני שבאתי. אין לנו מה לעשות בנדון".

על הרעשים סביב ערן זהבי: "לא יותר מדי. זה לא משפיע עליי. יש לי יחסים טובים מאוד עם ערן וזהו. זו העבודה שלי".

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
הרעש סביבו לא משפיע על המאמן. ערן זהבי/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

עידן נחמיאס: "המשחק נגד בראגה הסתיים בצורה מאוד מאכזבת. אמנם לא שיחקתי, אבל היה כיף לראות את הקבוצה מהצד. כולם נלחמו. לפעמים אתה מנצח בדקה ה-90 ולפעמים אתה מפסיד".

על העובדה שהמשחק יהיה בלי קהל: "תמיד אנחנו חזקים יותר עם הקהל שלנו. אבל צריך לשים דברים בפרופורציות. יש אנשים שעקורים מהבתים שלהם. המצב הוא לא פשוט והכדורגל הוא סוג של אסקפיזם. אנחנו נבוא ונעשה את שלנו".

על הזרים לאור המצב. "המצב פה במרכז לא גורם ליותר מדי לחץ, אז לא חושב שהם מרגישים את זה במיוחד. המצב לחוץ לא רק לזרים, הוא לחוץ גם לנו. כולנו ביחד. צריך להתנתק. רוצים לנצח, להביא את כל התארים. אחרי ה-7.10 ביקרנו בהרבה מאוד בתים של אנשים שאיבדו אנשים אהובים. ואז הם אמרו לנו שהלוואי שיהיו משחקים כי אנחנו מחכים לבוא לראות את מכבי ולעשות את הניתוק הזה. הכדורגל חשוב להמון אנשים והוא שם אותם במעין בועה שמנתקת אותם".

על מעמדו: "ברמה האישית אני שמח להיות פה. כל רגע שאני פה אני אסיר תודה. אם אשחק מגן או בלם, אתן את הכול. אני מנסה לעשות את ההתאמות שלי לכל תפקיד ולהראות שאני שווה הרכב. לעזוב את מכבי? אלו היו בגדר שמועות. דיברתי עם המאמן והוא הסביר לי את המקום שלי. אני שמח שהמאמן רואה שאני יכול לשחק בעוד כמה עמדות".

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
עידן נחמיאס מכבי תל אביב. דני מרון
"כל רגע שאני פה אני אסיר תודה". עידן נחמיאס/דני מרון

בכל אופן, לאזטיץ' צפוי להחזיר מחר להרכב את יוריס ואן אובריים כדי להעניק מנוחה לדור פרץ, כשגם נמניה סטואיץ' עשוי לרדת לספסל. בהתקלה מתוכנן ערן זהבי לעלות בחוד על חשבונו של דור תורג'מן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully