וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם רונאלדו היה בסיטי, הוא היה כובש יותר מארלינג הולאנד"

סולשיאר הודה שהחזרתו של הפורטוגלי לקדנציה שנייה במועדון היתה טעות - ונבעה מחשש מהיריבה: "זה השפיע על כל חדר ההלבשה"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - טוונטה 1:1/ספורט1

השנים חולפות, ובמנצ'סטר יונייטד עדיין לא עיכלו באופן מלא את הקדנציה השנייה של כריסטיאנו רונאלדו במועדון. כזכור, השדים האדומים השיבו את הסופרסטאר הפורטוגלי בקיץ 2021, אולם לאחר שאריק טן האח נכנס לנעליו של אולה גונאר סולשיאר היחסים בין השניים הובילו לכדי פיצוץ, ולעזיבה דרמטית של CR7 לסעודיה.

סולשיאר, שדווקא האמין ברונאלדו וקיבל ממנו יכולת טובה על כר הדשא (24 שערים בכל המסגרות בעונת 2021/22), הודה לאחרונה שההחלטה להשיב את הפורטוגלי למועדון היתה טעות. "לא יכולנו לאפשר למנצ'סטר סיטי להחתים אותו, כי הוא כנראה היה כובש שם יותר שערים ממה שארלינג הולאנד עושה", טען.

לפי הנורבגי, "דיברתי עם כריסטיאנו ושכנעתי אותו לחתום ביונייטד. אני חושב שאולי זה השפיע על כל חדר ההלבשה ועל הדינמיקה שם. אולי שחקנים אחרים הרגישו פחות חשובים, כי מן הסתם אחד הכוכבים הגדולים בעולם הגיע. הוא היה טוב. הוא היה מלך השערים שלנו, אבל אני פוטרתי אחרי חודשיים וחצי".

כריסטיאנו רונאלדו, חלוץ מנצ'סטר יונייטד. Naomi Baker, GettyImages
בדיעבד זו היתה טעות? רונאלדו ברגעים יפים יותר ביונייטד/GettyImages, Naomi Baker

"הרגשתי שיונייטד בגדה בי", אמר רונאלדו בנובמבר 2022, רגע לפני העזיבה לאל-נאסר הסעודית. "הרגשתי שאנשים לא רצו אותי פה, לא רק השנה אלא גם בשנה שעברה. דוחקים אותי החוצה - לא רק המאמן, אלא עוד שניים-שלושה אנשים. יונייטד בגדה בי, הפכו אותי לכבשה השחורה. אני לא מכבד את אריק טן האח, כי הוא לא מכבד אותי. אם אתה לא תכבד אותי, אני לא הולך לכבד אותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully