וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה מנטלי. רשפורד לא מוכן לדחוף את עצמו כפי שעשה בעבר"

האסלביינק, שעבד עם כוכב יונייטד בנבחרת אנגליה, טוען: "לפי שפת הגוף, לא ברור האם כדורגל זו ההעדפה העיקרית שלו. אין ספק לגבי יכולותיו"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - טוונטה 1:1/ספורט1

לפני מספר שנים, נדמה היה שמרכוס רשפורד בדרכו הבטוחה להפוך לכוכב האנגלי הגדול ביותר בעולם. אלא שמאז חלה נסיגה ביכולתו של כוכב מנצ'סטר יונייטד, מקומו בהרכב כבר לא מובטח והמספרים בהתאם: אשתקד כבש שמונה שערים בלבד בכל המסגרות, ואת העונה הנוכחית התחיל מעט טוב יותר, עם שלושה שערים בשמונה הופעות.

"כשאתה מסתכל על שפת הגוף שלו, זה נראה כאילו כדורגל זה לא ההעדפה העיקרית שלו", טען כוכב העבר ג'ימי פלויד האסלביינק, שעבד עם רשפורד כעוזרו של גארת' סאות'גייט בנבחרת אנגליה. "כשמרכוס היה בשיאו, הוא סיפק כל כך הרבה ספרינטים. הוא עבד כל כך קשה, אבל אני לא רואה את מרכוס הזה יותר".

לפי האסלביינק, "עבור שחקן כמו מרכוס, כשאחד היתרונות הכי גדולים שלך זה הכוח המתפרץ והמהירות, אתה צריך לסבול בשביל האמנות שלך. אתה צריך לתת הכל, לעבוד הכי קשה שאפשר בלי הכדור, ואני לא רואה אותו מוכן לדחוף את עצמו כפי שעשה בעבר".

מרכוס רשפורד מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
הכל עליו. רשפורד/GettyImages

בסביבתו של רשפורד הפנו חצים אל עבר המאמן אריק טן האח, אך האסלביינק טוען שהאחריות היא על החלוץ עצמו: "לא רק אריק צריך לגרום לכך שמרכוס ישתפר, זו צריכה להיות המטרה של השחקן. אין לי ספק ביכולות שלו, זה עניין של מנטלי. רק מרכוס עצמו יכול לשחרר את עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully