וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יילן הורד: "קאבה ריבאונדר נהדר, הוא יכול לעזור לנו מאוד"

28.9.2024 / 7:26

מכבי תל אביב העפילה לגמר גביע ווינר וצירפה את הסנטר הצרפתי בחוזה זמני ובן ארצו מתרגש. בקבוצה מרוצים מההכנה: "נשתפר ככל שתתקדם העונה". נכון לעכשיו, אין שינוי בתוכניות היציאה לבלגרד

תיקתקנו, 27.9/ספורט1

מכבי תל אביב העפילה אתמול (שישי) בפעם השישית ברציפות לגמר גביע ווינר אחרי ניצחון 75:82 על הפועל חולון במשחק שנערך באולם הביתי של הסגולים. האלופה תפגוש במוצאי שבת הבא את מכבי עירוני רמת גן במשחק הגמר בתקווה לזכות במפעל אחרי הפסקה של שנתיים.

מיד לאחר המשחק הודיעה הקבוצה על צירופו של אלפא קאבה, הסנטר הצרפתי-גינאי, בחוזה לחודש וחצי. קאבה, שעל הגעתו הצפויה פרסמנו כבר שלשום, צפוי לנחות בישראל בקרוב, ולחבור לאימוני הקבוצה לקראת וילרבאן, כשההחלטה האם לשתפו במשחק הראשון ביורוליג ביום חמישי תתקבל לפי כושרו והחיבור שלו לשאר שחקני הסגל.

"שיחקתי נגד אלפא בעונה הראשונה שלי בישראל", סיפר ג'יילן הורד על חברו הצרפתי החדש לחדר ההלבשה, "הוא ריבאונדר נהדר, הוא יכול לעזור לנו מאוד. הוא יכול לעשות הרבה דברים שווניין עושה, זה יהיה נחמד עוד צרפתי, אני מתרגש מזה".

בצוות המקצועי בראשות עודד קטש פנו כבר בתחילת השבוע להנהלה וביקשו לצרף שחקן פנים לתקופה קצרה בשל הפציעה של גבריאל, שאמור לחזור בעוד כחודש, מחשש שקו קדמי שכולל את חסיאל ריברו ורומן סורקין לא יספיק בעומס המשחקים שצפוי לקבוצה כבר בחודש הראשון של העונה. קאבה, שמיוצג על ידי מישקו רזנטוביץ' ואבי זילברמן, הוצע לקבוצה והצדדים ניהלו משא ומתן כשהשחקן שאמור לחזור לליגה הסינית במהלך חודש נובמבר, התלבט רבות לפני שלקח את ההצעה.

ג'יילן הורד, מכבי תל אביב. SAVVIDES PRESS, אתר רשמי
מרוצה. הורד/אתר רשמי, SAVVIDES PRESS

על הפרקט בחולון אמש נראתה מכבי מצוין מאמצע הרבע הראשון עד לסיום הרבע השני, אז הכריעה את המשחק. הצהובים ברחו ליתרון 15 במחצית, בזכות דקות נהדרות של ג'ורדן לויד, ג'יילן הורד ורומן סורקין והותירו את חולון ללא פיתרון. בהמשך, מכבי התקשתה יותר התקפית, ובמחצית השנייה קלעה רק 31 נקודות, כשחולון מאיימת ללא הצלחה להפוך את המשחק.

"ניסיתי להביא אנרגיות כמו במשחק הקודם", סיפר הורד, "אני יודע שאני יכול להביא הרבה לקבוצה עם ההגנה, אני עדיין מתרגל לשיטה של המאמן, אני יודע שאני יכול להשפיע על המשחק עם ההגנה. זה עוזר לנו הרבה, זה נותן לנו הרבה כקבוצה ותרם לניצחון".

השחקן שהגיע הקיץ מהפועל תל אביב סיפר על ההכנה של הצהובים: "אני מרגיש טוב, שיחקנו נגד פנאתינייקוס ואפס ועשינו משחקים טובים, יש לנו דברים שאנחנו צריכים לשפר כקבוצה, אנחנו צריכים לראות את הוידאו, לשפר את ההגנה וההתקפה ונהיה בסדר. ככל שהעונה תתקדם נהיה יותר טובים".

נכון לעכשיו, מכבי לא שינתה את תוכניותיה לגבי היציאה לבלגרד לקראת המשחק הראשון של העונה נגד וילרבאן. הצהובים צפויים לקיים בהמשך השבוע את מסיבת העיתונאים הרשמית שלהם לקראת פתיחת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully