וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל המצב הבטחוני: הפועל תל אביב הקדימה את יציאתה לאירופה

עודכן לאחרונה: 28.9.2024 / 7:01

האדומים החליטו להוציא את הקבוצה כבר במוצאי שבת מישראל לבולגריה לקראת המשחק נגד וולבס ביום שלישי ביורוקאפ בשל ההתחממות במצב. שאר הקבוצות הישראליות שתשחקנה בשלישי לא שינו עדיין את תוכניותיהן

תיקתקנו, 27.9/ספורט1

הפועל תל אביב הודיעה הלילה (בין שישי לשבת) כי הקבוצה תמריא כבר הערב ליוון ומשם לבולגריה לקראת משחקה ביורוקאפ נגד וולבס הליטאית בשל ההתחממות במצב הבטחוני. האדומים היו אמורים לטוס ביום שני, ביחד עם אוהדי הקבוצה, אך הוחלט להקדים את הטיסה ביומיים ולקיים את ההכנות בבולגריה "בראש שקט", כפי שהגדירו זאת במועדון. טיסת האוהדים תצא כרגיל ביום שני.

בהפועל התלבטו לא מעט מאז המשחק נגד בדאלונה כיצד לנהוג עם השחקנים, שכן לקבוצה לא היה משחק במסגרת המקומית במהלך השבוע האחרון, אך לא התקבלה החלטה לבסוף והאדומים התאמנו בתל אביב. מה שזירז את ההחלטה היה האזעקה באזור המרכז בלילה שבין חמישי לשישי וניסיון החיסול של חסן נסראללה במהלך יום שישי שהגדיל את החשש למתקפת נגד.

שחקני הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
שחקני הפועל תל אביב/אתר רשמי, הפועל תל אביב

שלוש קבוצות ישראליות נוספות אמורות לשחק ביום שלישי הקרוב, כשנכון לעכשיו אף אחת מהקבוצות הנוספות לא הודיעו על הקדמת הטיסה שלהן. הפועל ירושלים תשחק בליטא נגד לייטקבליס, הפועל חולון בגרמניה נגד אולדנבורג ותמריא ביום שני לפנות בוקר ואילו עירוני רמת גן, שהייתה אמורה לפתוח את העונה בליגת העל נגד הפועל תל אביב, אך בשל העפלתה לגמר גביע ווינר המשחק נדחה, תארח את א.א.ק אתונה למשחק בצ'כיה ותמריא לשם כבר מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully