וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכוכב האדום חוששים: "מקווים שזאת לא פציעה חוזרת של גלזר"

השוער הישראלי שגה בענק בניצחון קבוצתו, ומיד לאחר מכן נפצע פעם נוספת והדאיג את מאמנו: "אנחנו הורגים את עצמנו, מפחד שאיבדנו אותו שוב". וגם, מי עשוי להחליף אותו בין הקורות במשחק הנבחרת נגד צרפת?

תיקתקנו, 27.9/ספורט1

במשך רוב הקיץ עומרי גלזר נעדר מההכנות של הכוכב האדום בלגרד לקראת עונת המשחקים הנוכחית. השוער הראשון של נבחרת ישראל חזר רק לאחרונה מהפציעה הארוכה ופתח בשלושה משחקים, כולל בליגת האלופות, וכך היה גם הערב (שישי) במשחק הליגה של האלופה הסרבית. אמנם הכוכב האדום ניצחה 1:2 בסופו של דבר, אבל טעות קשה של גלזר בדקה ה-60 סידרה לז'לז'ניצ'אר את השוויון הזמני, במה שגרם לשוער הישראלי להיפצע פעם נוספת.

שלוש דקות לאחר מכן השוער לא יכול היה להמשיך והוחלף בדאגה רבה על הספסל של האלופה הסרבית. ולאדן מיליוביץ', מאמנה של הכוכב האדום, אמר לאחר המשחק על מצבו של השוער הישראלי: "איבדנו שוב את גלזר. אנחנו הורגים את עצמנו, אני לא יודע מה קרה. נצטרך לראות ולפתור את זה. אני מפחד מהאפשרות שהוא לא נפצע פעם נוספת באותה הפציעה ממנה סבל קודם לכן. אני לא אוהב את כל הסיטואציה הזאת, אבל זה קורה בכדורגל".

עומרי גלזר שוער הכוכב האדום בלגרד. Srdjan Stevanovic, GettyImages
אותה פציעה שוב? גלזר/GettyImages, Srdjan Stevanovic

הפציעה של גלזר עלולה לגרום לכאב ראש נוסף עבור רן בן שמעון שנאלץ להסתדר בלי השוער הבכיר שלו כבר נגד איטליה ובלגיה, ובעוד כשבועיים נגד צרפת נראה שהוא שוב ייאלץ לבחור שוער אחר בין הקורות. בין האפשרויות העומדות בפניו יש את יואב ג'רפי שפתח בשני המשחקים האחרונים, כשגם דניאל פרץ מבאיירן מינכן חזר לסגל של סגנית אלופת גרמניה וצפוי לעמוד לרשותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully