וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלזר נפצע והוחלף בכוכב האדום בלגרד, אצילי ניצח את אברהם

עודכן לאחרונה: 27.9.2024 / 21:58

השוער ירד מהדשא בדקה ה-63 במצב של 1:1 אחרי ששגה בספיגת שער השוויון. שחקן הכנף עלה בדקה ה-85 ב-1:3 של אומוניה ניקוסיה על א.א.ל לימסול. 90 דקות לדן גלזר במדי ניז'ני

תיקתקנו, 27.9/ספורט1

"הדרבי הישראלי" של הליגה הקפריסאית התקיים הערב (שישי) כשאומוניה ניקוסיה של עומר אצילי גברה 1:3 על א.א.ל לימסול של אביב אברהם. שחקן הכנף של המארחת עלה מהספסל רק בדקה ה-85 בניצחון קבוצתו, בעוד אברהם פתח בהרכב והוחלף עם פתיחת המחצית השנייה. בזכות הניצחון, אומוניה עלתה זמנית למקום השני בטבלה, בעוד לימסול הדרדרה עד המקום השביעי.

* עומרי גלזר רק חזר לפני כשבועיים מפציעה שהשביתה אותו כמעט לכל הקיץ, ואחרי שלושה משחקים רצופים בהם פתח, גם הערב הוצב בין הקורות של הכוכב האדום בלגרד מול זלזניצר פנאצ'בו, אך במצב של 1:1 הוחלף בעקבות פציעה בדקה ה-63, כשבועיים לפני משחקה של נבחרת ישראל מול צרפת בליגת האומות. בלעדיו, הכוכב האדום הפסיקה לשוב ליתרון עם 1:2 בדקה ה-70 ולנצח בלעדיו את המשחק.

* דן גלזר פתח בפעם הרביעית מאז שחתם בניז'ני נובגורוד בניצחון 1:2 של קבוצתו על אורנבורג במסגרת המחזור העשירי של הליגה הרוסית. הקשר הישראלי השלים 90 דקות בניצחון שהעלה את ניז'ני למקום ה-11 בטבלה.

* באיחוד האמירויות מונס דאבור עלה מהספסל בדקה ה-67 בניצחון 1:4 של שבאב אל אהלי על אל אורובה במחזור הרביעי של הליגה המקומית. קבוצתו של החלוץ עלתה למקום השני בטבלה כשהיא עם מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות.

מונס דאבור שחקן שבאב אל אהלי דובאי. ., צילום מסך
עלה מהספסל בניצחון של שבאב אל אהלי. דאבור/צילום מסך, .

* גיתי סופיר פתח בהרכב של סבאיל נגד ארז ורשם 90 דקות, כשקבוצתו הפסידה 3:2 במחזור השמיני של הליגה האזרית. הקשר ראה גם כרטיס צהוב בהפסד הרביעי ברציפות של קבוצתו מהמקום השמיני בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully